پیام روز قدس ایستادگی در برابر ظلم و زیاده خواهی است


پیام روز قدس ایستادگی در برابر ظلم و زیاده خواهی است

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری پلدختر پلدختر گفت: مسلمانان و به خصوص مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس به مردم جهان اعلام کردند که در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند.

به گزارش ایرنا، حمید خادم روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار و با بصیرت پلدختر امسال نیز مانند سالهای گذشته با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و شعار مرگ بر صهیونیست را سر دادند و به حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین پرداختند.

وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم لرزه بر اندام استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و صهیونیست می‌اندازد و مردم با جان و دل به حمایت از فلسطین برخاستند.

سرپرست فرمانداری پلدختر بیان کرد: مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از اقدام های ناجوانمردانه و غیر انسانی که متاسفانه مدعیان حقوق بشر در این زمینه سکوت اختیار کردند، اعلام می‌کنند.

خادم اضافه کرد: از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و روزه‌دار و انقلابی شهرستان پلدختر که با شرکت پرشور و گسترده حماسی خود بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند قدردانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق