ملت ایران پشتیبانی غیرتمندانه‌ای از فلسطین و قدس شریف نشان دادند


ملت ایران پشتیبانی غیرتمندانه‌ای از فلسطین و قدس شریف نشان دادند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی به خصوص مردم مومن این استان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پشتیبانی غیرتمندانه‌ای از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی »در حاشیه راهپیمایی روز قدس اراک در جمع خبرنگاران افزود: روز قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام، روز مقابله با توطئه‌های اسرائیل و استکبار جهانی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: روز قدس ابتکاری مدبرانه ازسوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود تا همه ملل مسلمان جهان را در فریاد بر سر غاصبان فلسطین و استکبار و رژیم صهیونیستی متحد کنند.

وی اضافه کرد: روز جهانی قدس بیانگر انزجار و نفرت افکار جهانی به ویژه امت های اسلامی از اقدام های سلطه طلبانه و تجاوز گرانه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.

امام جمعه اراک ادامه داد: پس از ۲ سال از وضعیت کرونایی، شرایط کشور بهبود یافته و امروز راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و باید قدردان ملت ایران و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای حضور پرشور در این روز بود

آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و منطقه غزه نشان دادند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

وی اظهار داشت: با همه فشارها و توطئه‌هایی که صهیونیست‌ها بر علیه فلسطینی‌ها دارند، مردم مظلوم فلسطین با غیرت تمام از مواضع و حریم خود دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر وجوان، دانشجو و طلبه، کارمند و کارگر، پاسدار و بسیجی، ارتش، ناجا و همه و همه، راهپیمایی با عظمتی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق را کردند که در تاریخ ماندگار شد.

راهپیمایی روز قدس در یکصد نقطه شهر و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر