فرماندار ملایر: همه جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین مسئولیت دارند


فرماندار ملایر: همه جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین مسئولیت دارند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز همه جهان اسلام در حمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی از مردم فلسطین مسئولیت دارند و باید مردم منطقه این مساله را از سران خود مطالبه کنند.

به گزارش ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد جامع شهر ملایر اظهار داشت: تنها راهکار مساله فلسطین محو رژیم غاصب صهیونیستی و اخراج اراذل و اوباش از سرزمین‌های مقدس است.

قدس بیش از ۷۰ سال است با حمایت آمریکا و انگلیس و محوریت اراذل و اوباش صهیونیستی به اشغال درآمده و در تمام این سال‌ها تلاش کردند مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: با تدبیر امام راحل مساله فلسطین به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده و مهمترین عامل وحدت و انسجام جهان اسلام است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: در تمام این سال‌ها تلاش کردند حافظه تاریخی مسلمان مساله فلسطین را کنار بگذارد، اما با میدان‌داری مردم و به برکت انقلاب اسلامی نقشه شوم آنها نقش بر آب شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کشورهای ضعیف حاشیه خلیج فارس در صدد طراحی نقشه خیانت‌کارانه معامله قرن بودند و آمریکا و انگلیس از هیچ حمایتی برای معامله قرن خودداری نکردند، اما ایستادگی ایران و فلسطین این نقشه را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه هیچ معامله‌ای و سازشی راهکار مساله فلسطین نیست، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نشان داده که بویی از منطق نبرده است.

فرماندار ویژه ملایر اضافه کرد: باید با رژیم جعلی صهیونیستی با منطق قدرت و زبان زور سخن گفت.

اسماعیلی با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم ملایر در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ سال به برکت حضور رهبران بزرگ خود در دشمنی و مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی صراحت داشتند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: ما به صراحت اعلام می‌کنیم در هر کجای عالم و اقصی نقاط جهان هر جمع و جمعیتی و هر گروهی با رژیم غاصب صهیونیستی مخالفت و مبارزه کند، ما در کنار آنها هستیم.

اسماعیلی گفت: امروز همه فلسطین شجاع و قهرمان از غزه تا رام‌الله، از بیت‌المقدس تا کرانه باختری و اراضی‌های اشغالی ۱۹۴۸ همه یکپارچه در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی راه نجات‌بخش فلسطین را مقاومت و مبارزه مسلحانه دانست و افزود: تلاش برای فراموشی مساله فلسطین محکوم به شکست است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: امروز این تبلور ایستادگی و مقاومت در فلسطین در جهان قابل نمایش و دیدن است و انتفاضه سنگی فلسطینان، به برکت مکتب عالم‌گیر حاج قاسم به نبرد بزرگ این چنینی تبدیل شده است.

اسماعیلی گفت: ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی امروز پی‌درپی متحمل شکست شده، معادله قدرت امروز در منطقه کاملا تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این جمهوری اسلامی است که معادله قدرت را در منطقه تعیین می‌کند و آغاز و پایان درگیری با تصمیم رهبران مقاومت است، این به برکت خون شهدا و قیام و انقلاب ایران است.

معاون استاندار همدان تنها راهکار حل مساله فلسطین را تشکیل کشور مستقل فلسطینی با مشارکت همه فلسطینیان دانست و ادامه داد: ما تا آخرین نفس به هر روش ممکن از قیام مقدس مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

اسماعیلی ضمن گرامیداشت فرماندهان و سرداران شهید در جبهه‌ جهانی مقاومت اسلامی همچون شیخ احمد یاسین، حاج رسول حیدری، سیدعباس موسوی، ابومهدی مهندس و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: باور داریم بزودی در قدس نماز خواهیم خواند، این وعده خداوند است.

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: باور داریم پایان آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شده است، دیر نخواهد بود روزی که فرزندان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در قدس نماز اقامه می‌کنند.

اسماعیلی گفت: صدای نابودی رژیم صهیونیستی از هر روز دیگری نزدیکتر است و آن روز به همت و اراده همه مسلمانان و آزادگان جهان نزدیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !