خدائیان: جنایات رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر و سکوت مجامع بین المللی غیرقابل توجیه است


خدائیان: جنایات رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر و سکوت مجامع بین المللی غیرقابل توجیه است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین نقض آشکار حقوق بشر و بی شک سکوت مجامع بین المللی در این زمینه، غیرقابل توجیه است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان بازرسی کل کشور، خدائیان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور و شکوهمند ملت شریف ایران اسلامی، هوشیاری و بصیرت مردم را نماد حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، دانست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین که بر اساس قوانین بین المللی جنایت جنگی محسوب می‌شود، گفت: اقدام اخیر این رژیم کودک کش و تعرض بی‌ شرمانه صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی نقض آشکار حقوق بشر و بی شک سکوت مجامع بین المللی در این زمینه، غیرقابل توجیه است.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه حقانیت ملت مظلوم فلسطین برای جهان روشن است، لزوم حفظ وحدت همه کشورهای مسلمان جهان در برابر ظلم و زیاده خواهی صهیونیست‌ها را مورد اشاره قرار داد.

خدائیان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از سیاست‌های استکباری آمریکا و ایادی صهیونیسم را لبیک مجدد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت و همراهی با ملت ستمدیده فلسطین عنوان کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از مظلوم و دفاع از حق است، خاطرنشان کرد: حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق