امام‌جمعه مهریز: ملت ایران امسال در روز قدس حماسه آفریدند


امام‌جمعه مهریز: ملت ایران امسال در روز قدس حماسه آفریدند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: ملت قهرمان ایران امسال با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر در منظر جهانیان حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و افزود: این مشارکت فعالانه نشان از ولایتمداری و همبستگی با ملت‌ها و امت اسلام دارد.

وی با بیان اینکه موضوع قدس جزو مهمترین مسایل جهان اسلام است ادامه داد: باید همیشه راهپیمایی روز جهانی قدس بنحو مناسب در راستای حمایت از فلسطین و تنفر از اسرائیل غاصب باشکوه برگزار شود.

امام‌جمعه مهریز به اهمیت داشتن بینش و بصیرت مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های استکبار و همچنین رسیدگی به نیازها و مطالبات آحاد جامعه به عنوان یک ضروت اشاره کرد.

محی‌الدینی وحدت کلمه، استکبارستیزی و ولایتمداری را رمز و راز عزت و اقتدار ملت ایران مقابل دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب ذکر کرد.

وی از مسئولان خواست قدر مردم را بدانند و تمامی وقت خود را در ارتباط با برنامه‌ریزی، پیگیری و حل مسایل و مشکلات مختلف شهروندان صرف کنند.

همچنین راهپیمایی مردم مهریز به صورت گسترده با حضور مسئولان و اقشار جامعه از میدان ولی عصر (ع) این شهر تا محل نمازجمعه با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا