حضور باشکوه مردم در روز قدس، روحیه انقلابیون و نیروهای مقومت را افزایش خواهد داد


حضور باشکوه مردم در روز قدس، روحیه انقلابیون و نیروهای مقومت را افزایش خواهد داد

حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، روحیه انقلابیون و نیرو‌های جریان مقاومت فلسطینی را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس گف: مردم مظلوم فلسطین دهه‌هاست زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند و جریان مقاومت در جهان اسلام را جریانی پویا، زنده و رو به جلو خواند.

اژه ای گفت: حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روحیه انقلابیون و نیرو‌های جریان مقاومت فلسطینی را افزایش خواهد داد.

به گفته اژه ای امروز در شرایطی قرار داریم که علی‌رغم نزدیکی زوال و هزیمت صهیونیست‌ها، برخی کشور‌های مرتجع در پی عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب و جنایتکار هستند لذا مردم حق‌طلب و ظلم‌ستیز در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی در پاسداشت روز قدس، این میراث ارزشمند امام راحل، با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی شرکت به هم رساندند تا پیام حمایت همه‌جانبه خود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را فریاد بزنند و به گوش جهانیان برسانند.

رئیس دستگاه قضا گفت: فلسطین عزیز و مردم مقاوم و سرافراز آن به جهانیان ثابت کردند که جریان مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی زنده و پابرجاست و بدون تردید حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بر روحیه انقلابیون و نیرو‌های جریان مقاومت فلسطینی خواهد افزود و انگیزه آن‌ها را برای آزادسازی قدس شریف و شکست دادن صهیونیست‌های غاصب دوچندان خواهد کرد.

اژه ای گفت: شواهد بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است لذا اقدام نابخردانه برخی حکام و سردمداران مرتجع منطقه‌ای در عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس از هر جهت غیرمعقول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیام حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال را حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در این سرزمین مقدس دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار