بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی


بیوگرافی و سوابق زهرا مشیر همسر قالیباف رئیس مجس شورای اسلامی عکس شخصی و خانوادگی زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف شهردار تهران و حواشی و اینستاگرام و عکس های همسر و فرزندان زهرا مشیر همسر قالیباف شهردار سابق تهران را با حواشی و جنجال های اخیر در مجله حرف تازه بخوانید. بیوگرافی زهرا مشیر همسر […]

بیوگرافی و سوابق زهرا مشیر همسر قالیباف رئیس مجس شورای اسلامی عکس شخصی و خانوادگی زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف شهردار تهران و حواشی و اینستاگرام و عکس های همسر و فرزندان زهرا مشیر همسر قالیباف شهردار سابق تهران را با حواشی و جنجال های اخیر در مجله حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف +عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

زهرا مشیر با نام شناسنامه ای زهرا سادات مشیر متولد ۸ فروردین ۱۳۴۰ در طرقبه مشهد، همسر محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی و شهردار سابق تهران است. ایشان دارای مدرک تحصیلی دکترای جامعه شناسی است و هم اکنون در مشغول تدریس در دانشگاه می باشد. او در فروردین ۱۴۰۱ همراه دخترش مریم و دامادش سفری به ترکیه داشت که با حواشی زیادی همراه بوده است

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

سوابق شغلی

زهرا مشیر در دوران شهرداری همسرش در تهران دارای سمت بود و مشاور امور بانوان در شهردار تهران بود. از جمله فعالیت های شغلی و اجرایی او می توان به سابقه تدریس در مجتمع آموزشی رفاه و انتشار کتاب درباره زنان و چندین مقاله پژوهشی درباره زنان و زندگی شهری ،مدیر ستاد توانمند سازی زنان و برگزاری گردهمایی زنان عاشورایی بوده است.
او همچنین طرح هایی را درباره زنان در بوستان مختص بانوان و مراکز ورزشی مختص زنان و طرح های شهربانو و کوثر را به اجرا دراورده است.

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

ازدواج با محمدباقر قالیباف

خانم مشیر در سال ۶۱ و در سن ۲۱ سالگی با محمدباقر قالیباف ازدواج کرد. نحوه آشنایی و ازدواج انها هم با همسایه بودند و باعث شد تا در پی آشنایی و شناخت خانواده ها به علت همسایه بودن و هم محلی بودن با هم ازدواج کنند. ثمره این ازدواج سه فرزند می باشد. دو فرزند پسر به نامهای الیاس و اسحاق و یک فرزند دختر به نام مریم است که همگی ازدواج کرده و دارای فرزند هستند

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف + عکس شخصی و خانوادگی و حواشی

عکس های زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف

الیاس قالیباف دارای مدرک تحصیلی مدیریت بوده و در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره در موسسه مطبوعاتی سیمای مهر هستی است. او متاهل است و دو فرزند می باشد.

دختر قالیباف متاهل است و چند سال پیش با امیررضا بحیرایی ازدواج کرده است.

دوران دبیرستان را تمام نکرده بود که امام (ره) ،صیغه عقدشان را جاری کرد و زندگی او با مردی نظامی‌آغاز شد. ازدواج نه تنها مانعی برای ادامه تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی‌اش نبود بلکه راه او را برای دستیابی به مشاغلی چون مدیریت اداره فرهنگی واجتماعی امور بانوان شهرداری تهران و مشاور شهردار هموار کرد.

روی دیگرش، چهره ای فرهنگی و ادبی است که شعر می‌گوید، نقاشی می‌کند و جامعه شناسی را به عنوان پیشه علمی‌برای خود برمی‌گزیند. استعفای مشیر از سمت اولش در ایام نزدیک به انتخابات و سوابق اجرایی او نشان از حضور فعال در دولت احتمالی همسرش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی