شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر


در سال‌های اخیر و پس از جدایی تام کروز از همسر سومش، کیتی هولمز، او تمام تلاشش را کرده تا زندگی عاشقانه‌اش را به دور از کانون توجهات نگه دارد. اما همیشه هم موفق نبوده است. در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به تمام زنانی که این ستاره هالیوودی در طول...

در سال‌های اخیر و پس از جدایی تام کروز از همسر سومش، کیتی هولمز، او تمام تلاشش را کرده تا زندگی عاشقانه‌اش را به دور از کانون توجهات نگه دارد. اما همیشه هم موفق نبوده است. در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به تمام زنانی که این ستاره هالیوودی در طول سالیان دوست داشته و از دست داده است؛ از اولین معشوقه‌اش در دبیرستان تا یک ستاره کمپانی مارول.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

اولین معشوقه معروف تام کروز را می‌توان ملیسا گیلبرت، ستاره سریال خانه کوچک در چمنزار دانست. این دو اوایل دهه ۸۰ میلادی به مدت کوتاهی با یکدیگر قرار می‌گذاشتند. گیلبرت در سال ۲۰۱۴ گفت: «دوستی ما زمانی اتفاق افتاد که تام برای اولین بار به لس انجلس نقل مکان کرده بود و من شاید ۱۶-۱۷ سال داشتم. من اولین ست ظرف‌های منزلش را برایش خریدم. رابطه ما هیچ‌وقت جدی نشد.»

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

کرتیس آرمسترانگ که در فیلم تجارت پرمخاطره نقش کوچکی در کنار تام کروز داشت در کتاب خاطرات خود که سال ۲۰۱۷ منتشر شد ادعا کرد که تام کروز در زمان فیلمبرداری این فیلم در سال ۱۹۸۳ رابطه شدیدی با بازیگر نقش اول این فیلم یعنی ربکا دمورنی داشت. تام و ربکا در سال ۱۹۸۵ چند بار با هم دیده شدند، اگرچه مشخص نیست «رابطه شدید» آن‌ها واقعا چقدر طول کشیده است.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

هدر لاکلر سال ۲۰۱۳ در شوی تلویزیونی چلسی هندلر گفت فقط یک بار با تام کروز بیرون رفته است. اگرچه در اوایل دهه ۸۰ چندین عکس دو نفره از این دو ثبت شد، او گفت پس از ملاقات با یکدیگر در یک تست بازیگری به یک کلوپ شبانه رفتند، اما وقتی تام شروع به رقصیدن کرد، هدر علاقه‌اش را به او از دست داد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

تام کروز و شر، خواننده شناخته‌شده اولین بار در جشن عروسی مدونا و شان پن در سال ۱۹۸۵ با هم آشنا شدند. این خواننده سال ۲۰۱۸ گفت: «قطعا ارتباطی میانمان وجود داشت، اما خیلی طول کشید تا با هم بیرون برویم.» پنج سال پیش از این شر اعلام کرده بود که تام که ۱۶ سال از او کوچک‌تر است را در میان پنج فرد برتر عاشقان خود دسته‌بندی می‌کند. این سوپراستار بعدا در سال ۲۰۱۱ گفت تام را دوست داشته، اما در نهایت حرفه آن‌ها این دو را از هم جدا کرده است.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

رابطه عاشقانه تام کروز با پتی سیالفا، خواننده و آهنگساز امریکایی مربوط به سال ۱۹۸۵ و بسیار کوتاه بود. سیالفا چند سال بعد با بروس اسپرینگستین، خواننده و نوازنده سبک راک و فولک امریکایی ازدواج کرد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

اواسط دهه ۸۰ تام کروز با میمی راجرز، بازیگری که هفت سال از او بزرگ‌تر است در یک مهمانی شام آشنا شد. این دو در سال ۱۹۸۷ زمانی که تام تنها ۲۴ سال داشت ازدواج کردند. تام یک بار درباره اولین همسرش به نشریه رولینگ استون گفت: «من بیشتر از هرچیزی در دنیا به همسرم اهمیت می‌دهم. او بهترین دوستم است و من واقعا عاشقش هستم.»، اما طولی نکشید که تام در سال ۱۹۸۹ فرم‌های درخواست طلاق از میمی را امضا کرد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

در پی جدایی از میمی راجرز، تام سخت به نیکول کیدمن علاقه‌مند شد. این دو در سال ۱۹۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند. تام در مصاحبه‌ای گفته بود: «به نظرم او به‌طرز شگفت‌انگیزی جذاب و خیره‌کننده است. این حس بعدا به عشق و احترام تبدیل شد.» این زوج هالیوودی سه سال بعد ایزابلا جین و دو سال پس از آن کانر را به فرزندی پذیرفتند.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

کیدمن در مصاحبه‌ای گفت آن‌ها هنگام فیلمبرداری سومین فیلم مشترکشان، چشمان کاملا بسته در سال ۱۹۹۹ هنوز زندگی خوبی داشتند. با این حال کمتر از دو سال بعد و در سال ۲۰۰۱ طلاق این زوج نیز رسانه‌ای شد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

تام کروز و پنه لوپه کروز هنگام فیلمبرداری فیلم آسمان وانیلی در سال ۲۰۰۱ به یکدیگر نزدیک شدند. رابطه حدودا سه ساله این دو اوایل سال ۲۰۰۴ به پایان رسید. گزارش‌ها حاکی از آن است که پنه لوپه، بازیگر اسپانیایی از گرویدن به ساینتولوژی که تام کروز خود را مبلغ آن می‌داند امتناع کرده و همین باعث جدایی این دو شد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تام کروز با نازنین بنیادی بازیگر ایرانی-انگلیسی رابطه برقرار کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، کلیسای ساینتولوژی پس از مصاحبه از چندین دختر زیبا، نازنین بنیادی را برای تام کروز انتخاب کرد. یکی از اعضای سابق این کلیسا در خاطرات خود ادعا کرد کلیسا نازنین را تحت فشار قرار داد تا از نامزد آن زمان خود به خاطر تام جدا شده و هزینه زیادی برای آماده‌سازی او برای ملاقات با تام کروز انجام داد. اگرچه تام و کلیسای ساینتولوژی این اتهامات را رد کردند و در نهایت این رابطه فقط سه ماه به طول انجامید.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

سال ۲۰۰۵ تام کروز مدت کوتاهی به دنبال سوفیا ورگارا، مدل و بازیگر کلمبیایی-امریکایی بود، اما ظاهرا این دو به دلیل اختلافات مذهبی هرگز نتوانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

تام کروز اولین بار در آوریل ۲۰۰۵ با کیتی هولمز پیرامون نقش احتمالی هولمز در ماموریت غیرممکن۳ ملاقات کرد. این دو تنها چند هفته بعد به عنوان زوج بر فرش قرمز مراسمی در رم ظاهر شدند. در ژوئن ۲۰۰۵ تنها دو ماه بعد از اولین ملاقات، تام کروز در برج ایفل پاریس از کیتی هولمز خواستگاری کرد و کمتر از یک سال بعد دخترشان، سوری به دنیا آمد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

آن‌ها در نوامبر ۲۰۰۶ در ایتالیا ازدواج کردند و کمتر از شش سال بعد کیتی در ژوئن ۲۰۱۲ بی‌سروصدا درخواست طلاق از کروز را امضا کرد.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

اواخر سال ۲۰۱۳ با مشاهده تام کروز و لورا پرپون، شایعاتی مبنی بر رابطه این دو شکل گرفت. لورا پرپون، بازیگر سریال نارنجی همان سیاه است نیز از طرفداران ساینتولوژی بوده است. در آوریل ۲۰۱۴ گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه این دو ماه‌ها مخفیانه با یکدیگر رابطه داشته‌اند. اما نمایندگان این دو ستاره هالیوودی این شایعات را رد کردند.

شکست های عشقی متعدد بازیگر معروف+تصاویر

اواخر سال ۲۰۲۰ روزنامه سان گزارش داد که تام کروز و هیلی اتوِل، همبازی او در ماموریت غیرممکن ۷ پس از نزدیک شدن در صحنه فیلمبرداری با یکدیگر به‌طور مخفیانه رابطه دارند. این شایعات هم رد شد و با آنکه گزارش‌های پراکنده‌ای از جدایی این دو خبر داده است شاهد حضور این دو در فینال مسابقات ویمبلدون ۲۰۲۱ در کنار یکدیگر و با ظاهری خندان بودیم.

منبع: روزیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا