نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده


نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 با حضور نهاد‌های نظارتی مشخص می‌شود در جدید‌ترین طرح فروش خودرو‌های ایران خودرو 4 محصول در قالب دو بخشانه هم برای عموم و هم برای مادران دارای دو فرزند عرضه شد متقاضیان ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

به گزارش راهبرد معاصر، نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 پس از برگزاری مراسم قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار می گیرد در جدیدترین طرح فروش خودروهای ایران خودرو چهار محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته ایران خودرو با مبلغ پیش پرداخت مشخص و موعد تحویل یکساله عرضه شد لازم به ذکر است در این طرح مادارن دارای دو فرزند نیز در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز می توانستند نسبت به ثبت نام خودور های ایران خودرو در پیش فروش اردیبهشت 1401 اقدام نمایند. این طرح این ایران خودرو از 6 اردیبهشت آغاز و تا پایان 8 اردیبهشت 1401 ادامه داشت. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 10 اردیبهشت، اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری؛ لینک ورود به سایت ایران خودرو، نحوه جستجو با کد پیگیری ، قیمت خودرو های ایران خودرو؛ اسامی برندگان ایران خودرو و مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو، مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو و جزئیات پیش فروش ایران خودرو در اردیبهشت 1401 را بخوانید.

لازم به ذکر است خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح پیش فروش ایران خودرو اردیبهشت 1401 مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 10 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت1401 اعلام می شود.مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 مشخص خواهند شد. مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح پیش فروش یک محصول خود را با موعد تحویل یک ساله در 1402 را به مدت سه روز، اجرا کرد و امروز قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود و نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو نیز بر روی سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می شود.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 10 اردیبهشت 1401 اینجا کلیک کنید

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو امروز 10 اردیبهشت 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت1401

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

همچنین به محض اطلاع رسانی راهبرد معاصر اسامی برگزیدگان را اطلاع رسانی می کند.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امروز

روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir/ از وضعیت خود مطلع شوید.

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودروپس از اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای ایران خودرو امروز

متقاضی باید ظرف ۳ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت1401

اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.مادران متقاضی که در طرح فروش فوری فروردین 1401 ایران خودرو ثبت نام کرده اند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه مادران در اردیبهشت 1401 را مشاهده کنند همچنین در لینک زیر نتایج قرعه کشی فروش فوری برای مادران و اسامی مادران برنده در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو در 1401 را می توانید مشاهده کنید.

شرایط ثبت نام خودرو های ایران خودرو ویژه مادران


به اطلاع میرساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید .

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو در اردیبهشت 1401


پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

ورود به سایت ایران خودرو

متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد. مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید. مشتری گرامی، پیرو بخشنامه پلیس راهور ناجا ارائه خدمات مرتبط با بروزرسانی احراز سکونت بدون پرداخت هرگونه وجهی صورت می پذیرد

جزئیات پیش فروش ایران خودرو در اردیبهشت 1401

ثبت نام جدید ایران خودرو از 6 اردیبهشت 1401 آغاز شد و تا پایان 8 اردیبهت 1401 ادامه داشت. دور جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی می باشد. متقاضیان برای ورود به سایت ایران خودرو و ثبت نام خودرو در طرح پیش فروش ایران خودرو در اردیبهشت 1401می توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کنند در ادامه برای ثبت نام خودرو های ایران خودرو می توانید بر روی لینک زیر جهت ورود به صفحه ثبت نام خودرو های ایران خودرو در طرح جدید فروش ایران خودرو در 1401 کلیک کنید همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

خودروهای عرضه شده ایران خودرو در پیش فروش اردیبهشت 1401

ایران خودرو در مرحله جدید فروش محصولات خود در اردیبهشت امسال پیش فروش عادی و ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 4 محصول خود شامل خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته آغاز کرده است.

قیمت ایران خودرو در پیش فروش اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ اسامی مادران برنده

سایت ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت 1401

متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام ایران خودرو در طرح پیش فروش اردیبهشت 1401

مراحل ثبت نام تا واریز وجه به شرح زیر است:

مرحله اول : متقاضی با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود به صفحه ثبت نام وارد سایت شده و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت‌نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم :فهرست منتخب این قرعه کشی حداکثر سه روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و متقاضی می بایست با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب) در قرعه کشی مطلع شود.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده می بایست ظرف مهلت سه روز و جه پیش پرداخت خود را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو واریز کند در صورت عدم واریز وجه ثبت نام متقاضی کم لن یکن تلقی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید