امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتما حضوری برگزار می‌شوند


امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتما حضوری برگزار می‌شوند

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت عتف به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

ابراهیم تقی زاده گفت: با توجه به این که آزمون‌های مجازی در مقطعی خاص و به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شدند، با گذشت از این بحران، دانشگاه به روال سابق خود باز می‌گردد.

او گفت: بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد و تمامی امتحانات دانشگاه در این نیمسال به صورت کاملا حضوری خواهند بود.

به گفته وی روسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق موظف هستند، برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه‌های امتحانی اهتمام ورزند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نیز گفت: آزمون‌های متمرکز و حضوری مهم‌ترین ویژگی دانشگاه پیام نور هستند.

او گفت: آزمون‌های متمرکز و حضوری این دانشگاه یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و ضامن کیفیت آموزش است. دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تمامی امتحانات خود را به صورت متمرکز، سراسری و حضوری برگزار کرده و یکی از دلایل تضمین کیفیت آموزشی این دانشگاه همین آزمون ها است.

به گفته علیرضا دل افکار دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست‌های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون‌های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت‌های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.

او گفت: تصمیم برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال جاری بر اساس کارشناسی‌های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!