نخستین تصاویر از فیلم جدید «برد پیت» منتشر شد


نخستین تصاویر از فیلم جدید «برد پیت» منتشر شد

نخستین تصاویر از فیلم جدید «بابِل» ساخته «دمین شزل» و با نقش‌آفرینی «برد پیت» در نقش اصلی منتشر شد.

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان برگزاری رویداد سالانه «کامیک‌-کان» در لاس‌وگاس که ویژه سینماداران سراسر آمریکاست، ویدئویی از فیلم «بابل» (Babylon) ساخته جدید «دمین شزل» رونمایی شد که در ان «برد پیت» در نقش یک ستاره سینمای صامت در کنار «مارگو رابی» مقابل دوربین رفته است.

پیش از این اطلاعات کمی در مورد فیلم «بابل» فاش شده بود، فیلمی که داستان آن در دوره‌ای در اواخر دهه ۱۹۲۰ در جریان گذار صنعت سینما از فیلم‌های صامت به فیلم‌های ناطق اتفاق می‌افتاد و فهرست پرستاره این فیلم شامل بازیگران دیگری، چون «توبی مگوایر»، «مکس مینگلا»، «اسپایک جونز»، «جان اسمارت»، «سامارا ویوینگ» و «اولیویا وایلد» نیز می‌شود.

«برد پیت» در جوایز اسکار ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» توانست اولین جایزه اسکار خود را دریافت کند.

«بابل» نخستین پروژه سینمایی «دمین شزل» پس از «نخستین انسان» ساخته او در سال ۲۰۱۸ درباره «نیل آرمسترانگ» که با وجود دریافت نقد‌های مثبت، به اندازه فیلم موزیکال «لا لا لند» دیگر ساخته این کارگردان در سال ۲۰۱۶ در میان مخاطبان موردذ استقبال قرار نگرفت. «لا لا لند» گرچه در نهایت برنده جایزه بهترین فیلم اسکار نشد، اما «دمین شزل» ۳۲ ساله جوانترین فیلمسازی شد که برنده اسکار بهترین کارگردانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک