نماینده مجلس: قالیباف، انقلابی و یادگار 8 سال جنگ است / همه در زندگی خود اشتباهاتی دارند؛ ما معصوم نیستیم؛ ول کنید؛ این بساط را جمع کنید؛ رهبری به ما راهکار داده


حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: دشمن امروز می‌خواهد نیروهای انقلابی را از دست ما بگیرد. ما معصوم نیستیم. این بساط را در کشور جمع کنید. موسوی ادامه داد: این انقلاب صاحب دارد. این نظام شهدا و امام و رهبری و البته ملت بزرگی دارد. این ملت ستودنی هستند. آنها به این آسانی از نیروهای انقلابی، پای‌کار، ولایی، و خستگی‌ناپذیر خود عبور نمی‌کنند....

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مجلس: قالیباف، انقلابی و یادگار 8 سال جنگ است / همه در زندگی خود اشتباهاتی دارند؛ ما معصوم نیستیم؛ ول کنید؛ این بساط را جمع کنید؛ رهبری به ما راهکار داده

ایسنا: نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن امروز می‌خواهد نیروهای انقلابی را از دست ما بگیرد. ما معصوم نیستیم. این بساط را در کشور جمع کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تشکر از راهپیمایان روز قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود، دیروز روز خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بود و مردم لبیک گویان به ندای حضرت آقا به خیابان آمدند. همه کشور به خیابان آمدند و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" گفتند.

مراقب تخریب و تقبیح نیروهای انقلابی از سوی دشمن باشیم

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن امروز می‌خواهد نیروهای انقلابی را از دست ما بگیرد. آنها می‌خواهند نیروهای ما را تخریب یا تقبیح کنند. مراقب باشید. شهید سلیمانی‌ها، همت‌ها، باکری‌ها، زین‌الدین‌ها را از ما گرفتند. بدانید که باید از نیروهای انقلابی دفاع کنیم.

قالیباف، انقلابی و یادگار هشت سال جنگ تحمیلی است

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما برای استمرار و ادامه ریاست مجلس، رئیس مجلس انقلابی می‌خواهیم، نه انحرافی. دکتر محمدباقر قالیباف، انقلابی است. او یادگار هشت سال جنگ تحمیلی است. مراقب رصد دشمن باشید. رهبری فرمودند که کاری نکنید جدول دشمن را به نفع دشمن پر کنیم. دشمن شناس باشیم.

همه در زندگی خود اشتباهاتی دارند / ما معصوم نیستیم

موسوی ادامه داد: این انقلاب صاحب دارد. این نظام شهدا و امام و رهبری و البته ملت بزرگی دارد. این ملت ستودنی هستند. آنها به این آسانی از نیروهای انقلابی، پای‌کار، ولایی، و خستگی‌ناپذیر خود عبور نمی‌کنند. همه در زندگی خود اشتباهاتی دارند. ما معصوم نیستیم. ول کنید. این بساط را در کشور جمع کنید. ما رهبر داریم. همه چیز داریم. رهبری به ما راهکار داده است.

موسوی خطاب به مسئولان کشور با اشاره به افزایش قمیت کالاها گفت: از عید نوروز تاکنون کالاها ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. این مردم، همان مردمی هستند که به صحنه می‌آیند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان، از مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد و تجاری کشور خواست تا به موضوع منطقه آزاد اردبیل رسیدگی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...