پرونده جنجالی در فوتبال عربستان/ احتمال محرومیت الهلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی


پرونده جنجالی در فوتبال عربستان/ احتمال محرومیت الهلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی

چند رسانه عربستانی اعلام کرده اند که ممکن است الهلال بابت تمدید قرارداد یکی از بازیکنان خود، با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شود.

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه همشهری و پایتخت نشین الهلال و النصر که سالهاست رقابت بسیار سختی را در فوتبال عربستان با یکدیگر دارند، چند ماهی است که درگیر یک پرونده حقوقی شده اند که ممکن است منجر به محرومیت سنگینی برای قهرمان آسیا شود.

داستان از این قرار است که محمد کنو بازیکن خط میانی الهلال در ژانویه گذشته قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. بلافاصله و پس از اعلام خبر رسمی تمدید قرارداد کنو، النصر اطلاعیه ای را به صورت رسمی منتشر کرد و مدعی شد که محمد کنو پس از ورود به دوره شش ماهه پایانی قرارداد خود با الهلال، با باشگاه النصر وارد مذاکره شده و قراردادی را نیز با آنها به ثبت رسانده است.

پس از این اطلاعیه، محمد کنو مدعی شد که قراردادی را با النصر به امضا نرسانده و تنها با تیم رقیب به توافق رسیده بود و از آنجایی که این توافق دارای شروط قرارداد حرفه ای نیست، از درجه اعتبار ساقط است. با این حال، باشگاه النصر نیز با شکایت از کنو و الهلال، این پرونده را به کمیته حرفه ای گری فوتبال عربستان برد و آنها نیز پرونده را به اتاق حل اختلاف فدراسیون فوتبال عربستان ارجاع دادند.

پرونده جنجالی در فوتبال عربستان/ احتمال محرومیت الهلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی

صبح امروز عناد الرشید یکی از خبرنگاران عربستانی از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر آخرین یافته های کمیته حرفه ای گری در اتحادیه فوتبال عربستان در مورد بحران کنو با الهلال و النصر را توضیح داد. او تاکید کرد که محمد کنو به دلیل ثبت قرارداد با دو باشگاه به مدت 6 ماه از حضور در میادین محروم خواهد شد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه الهلال نیز برای دو دوره متوالی (تا تابستان 2023) بسته می شود و الهلال و کنو نیز ملزم به پرداخت جریمه 25 میلیون ریال سعودی (بیش از 200 میلیارد تومان) به النصر خواهند شد.

طبق اعلام رسانه های سعودی، رأی این پرونده جنجالی قرار است تا 17 جولای صادر شود. در صورت محرومیت الهلال، این تیم با بحران بزرگی در جذب بازیکن روبرو می شود و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی قادر به جذب بازیکن جدید نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در