هزینه سرسام‌آور تعمیر Mate Xs 2 هواوی؛ تعویض نمایشگر به‌تنهایی 770 دلار


هزینه سرسام‌آور تعمیر Mate Xs 2 هواوی؛ تعویض نمایشگر به‌تنهایی 770 دلار

هزینه‌ی تعویض قطعات هواوی Mate Xs 2 ازجمله مادربرد و نمایشگر تاشو این گوشی هوشمند اعلام شد.

هواوی به‌تازگی در چین از گوشی تاشو Mate Xs 2 درکنار چند محصول دیگر رونمایی کرد. اکنون هزینه‌ی تعویض قطعات این گوشی ازجمله نمایشگر تاشو، مادربرد، دوربین و... دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش Huaweicentral، اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت هواوی نشان می‌دهد نمایشگر تاشو Mate Xs 2 گران‌ترین قطعه‌ی این گوشی هوشمند است. هزینه‌ی تعویض این قطعه حدود ۷۷۰ دلار است؛ اما با تخفیف درنظر‌گرفته‌شده، کاربران می‌توانند نمایشگر این گوشی را با پرداخت ۵۹۰ دلار تعویض کنند. علاوه‌براین، هزینه‌ی تعویض مادربرد و باتری Mate Xs 2 به‌ترتیب ۷۵۶ و ۵۵ دلار و هزینه‌ی تعویض دوربین اصلی و تله‌فوتو آن نیز به‌ترتیب ۱۰۵ و ۳۸ دلار است.

هواوی خدمات ویژه‌ای نیز برای تعویض نمایشگر ارائه می‌دهد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با هزینه‌ای کمتر نمایشگر تاشو Mate Xs 2 را تعویض کنند. برای خرید اشتراک خدمات ویژه‌ی هواوی، کاربران باید سالانه مبلغ ۲۵۷ دلار پرداخت کنند. درادامه، هزینه‌ی تعویض قطعات مختلف Mate Xs 2 آورده شده است:

نمایشگر: ۷۷۰ دلارباتری: ۵۵ دلارمادر بورد: ۷۵۶ دلاردوربین اصلی: ۱۰۵ دلاردوربین تله‌فوتو: ۳۸ دلارآداپتور: ۳۰ دلارکابل: ۲٫۵ دلارقاب پشتی سمت راست: ۵۰ دلارقاب پشتی سمت چپ: ۴۸ دلار

هواوی Mate Xs 2 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد که پس از بازکردن گوشی ابعادش به ۷٫۸ اینچ گسترش می‌یابد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشیبانی می‌کند. ابعاد Mate Xs 2 نیز معادل ۱۵۶٫۵ در ۷۵٫۵ در ۱۱٫۱ میلی‌متر و وزنش حدود ۲۵۵ گرم است. این گوشی هوشمند به تراشه‌ی 4G اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 عرضه می‌شود. باتری این گوشی نیز ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی هوشمند Mate Xs 2 هواوی در چند مدل روانه‌ی بازار خواهد شد که مدل پایه‌ی آن از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این گوشی از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۱۰٫۷ مگاپیکسلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...