انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان


انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک‌دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: از دستاوردهای این عملیات‌ها کشف 62 قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه کلاشینکف به همراه 122 تیغه خشاب بود.

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت دو باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان‌ اهواز مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفا و تردد سه نفر از عناصر اصلی این باندها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک‌دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: از دستاوردهای این عملیات‌ها کشف ۶۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۲۲ تیغه خشاب بود.
سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ان‌شاءالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید