قتل 2 مرد با آبمیوه مسموم / آرسن لوپن هم باشی دستگیر می شوی!+ فیلم گفتگو و عکس


قتل 2 مرد با آبمیوه مسموم / آرسن لوپن هم باشی دستگیر می شوی!+ فیلم گفتگو و عکس

حوادث رکنا: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت اعضای باندی خبر داد که دو راننده مسافرکش را با خوراندن نوشیدنی مسموم به قتل رسانده و چهار راننده دیگر را نیز مسموم کرده بودند.

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی نثاری با اعلام خبر بازداشت اعضای یک باند 6 نفره که اقدام به قتل دو مسافرکش کرده بودند، درباره جزئیات فعالیت این باند و بازداشت اعضای آن اظهار کرد: همکاران بنده در رصدهای پلیسی به باندی رسیدند که به شیوه و شگرد خوراندن آب‌میوه‌های مسموم ، اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: اعضای این باند در نقاط مرکزی تهران، خودروها را به صورت دربستی کرایه و در یک فرصت به بهانه خوراندن آب‌میوه، مواد بیهوش‌کننده به آب‌میوه اضافه می‌کردند؛ دوز این مواد نیز آنقدر بالا بود که 2 نفر از رانندگان در بیابان‌های اطراف تهران رها شده و به قتل رسیدند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه متهمان این باند به 6 فقره سرقت خودرو به این شیوه و شگرد اعتراف کردند؛ اعضای این باند پس از سرقت خودرو و رها کردن رانندگان آن در بیابان‌های اطراف تهران، به سرعت با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به فروش خودرو یا قطعات آن می‌کردند و سندسازی را نیز به شیوه ماهرانه انجام می‌دادند.

کشف جسد مقتول

سرهنگ نثاری اظهار داشت" نخستین قتل این پرونده، در تاریخ 17 فروردین، در پی اعلام فقدان یک راننده خودرو، توسط خانواده‌اش به اداره 4 پلیس آگاهی تهران مخابره شد؛ کارآگاهان پلیس آگاهی در رصدهای صورت گرفته متوجه شدند جسد مقتول در محدود شهرستان زرندیه کشف شده و در بررسی‌های بعدی نیز فروش خودرو از طریق سایت دیوار محرز شد.

نثاری ادامه داد: در نخستین قتل ، خودرو توسط متهمان دربست شده و راننده به حوالی جاده ساوه هدایت شده بود همچنین در بین راه آب‌میوه مسموم و آغشته به مواد بیهوشی با دوز شدید به راننده خورانده شده و وی پس از بد شدن حال، در بیابان‌های اطراف جاده ساوه رها شده بود.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه پرونده دوم نیز حدود یک هفته بعد از اولین قتل کشف شد، گفت: اعضای باند در اعترافات خود گفته‌اند که حدوداً از اوایل اسفند سال 1400 اقدام به سرقت خودروها کرده‌اند هرچند تحقیقات ما ادامه دارد و با اطلاع‌رسانی که توسط شما صورت می‌گیرد، احتمال دارد شکات دیگری به این پرونده اضافه شوند.

اعتماد نابجای رانندگان

وی با بیان اینکه معمولاً سه نفر از اعضای باند در خودروی مسافرکش‌ها می‌نشستند و فرد یا افراد دیگری نیز با موتورسیکلت، به مراقبت از آن‌ها می‌پرداختند، گفت: خودروهای همچون پراید و پژو، توسط این افراد به سرقت می‌ رفت و این افراد به بهانه خستگی یا تشنگی، از رانندگان می‌خواستند در جایی توقف کرده تا آب‌میوه یا شیرموز تهیه کنند و در همین حین مواد پودر شده را داخل آب‌میوه می‌ریختند.

به گفته این مقام انتظامی، دو مقتول این پرونده حدود 48 و 39 سال سن داشتند.

نثاری ضمن توصیه به مسافرکش های محترم خواست به هیچ عنوان اقدام به خوردن غذا یا نوشیدنی از دست مسافر نکنند.

اعتراف با رییس باند سارقانی که قاتل شدند

شهرام که در سن 51 سالگی به سراغ خلاف آمده می گوید من تا آخرین لحظه که پیش طعمه هایم بودند زنده بودند و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که 2 نفر از آنها فوت کردند.

سابقه داری؟

نه.

شیوه و شگرد؟

خودروی دربستی کرایه می کردیم و بعد از معطل شدن زیاد راننده ها به آنها آبمیوه یا نسکافه می دادم که پس از خوردن آبمیوه مسموم آنها بیهوش می شدند و من به کمک همدستانم آنها را در بیابان های اطراف تهران رها می کردیم و خودروهایشان را به سرقت می بردیم.

فکر نمی کردی باعث مرگ آنها شوی؟

نه، 10 تا قرص می ریختم و تا آخرین لحظه که آنها را از خودرو پیاده می کردیم زنده بودند.

چرا سرقت؟

اجبار، به پول نیاز داشتم و بدهکار بودم.

فکر می کردی دستگیر شوی؟

بخدا از همان روز ا ول می دانستم دستگیر می شوم.

حرفی داری به کسانیکه قصد سرقت دارند؟

آرسن لوپن هم باشید دستگیر می شوید و هیچ کار خلافی نیست که دستگیر نشوید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 65.11M | مدت زمان ویدیو: 00:08:52

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟