معرفی 10 مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی


تونرها دارای خاصیت پاک کنندگی پوست، آبرسانی، بستن منافذ پوستی، ایجاد نشاط و شادابی و … هستند. در حقیقت اگر چه به نظر می رسد که عدم استفاده از تونرها آسیبی به پوست نرساند، اما قطعا به کار بردن این محصولات در روتین مراقبت پوست، اثرگذاری فوق العاده ای در زیبایی و جوانی پوست خواهد … نوشته معرفی 10 مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی...

تونرها دارای خاصیت پاک کنندگی پوست، آبرسانی، بستن منافذ پوستی، ایجاد نشاط و شادابی و … هستند. در حقیقت اگر چه به نظر می رسد که عدم استفاده از تونرها آسیبی به پوست نرساند، اما قطعا به کار بردن این محصولات در روتین مراقبت پوست، اثرگذاری فوق العاده ای در زیبایی و جوانی پوست خواهد داشت. از این روی اگر شما نیز به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهید، با ما همراه شده تا ۱۰ مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را بشناسیم.

معرفی 10 مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی

بهترین تونرهای ایرانی و خارجی

یکی از محصولاتی که به داشتن پوستی درخشان و شفاف کمک کرده و جوانی پوست را تضمین می کند، تونر پوست است. به ویژه اگر بتوانید از بهترین تونر روشن کننده پوست استفاده کنید، اثرگذاری آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

در میان برندهای مختلف عرضه کننده محصولات مراقبت و زیبایی پوستی، برندهای الارو، سی گل، گارنیر، سینره و … بهترین محصولات را ارائه کرده اند.

تونر پوست الارو

تونر پوست الارو برای پاکسازی عمقی پوست و رفع تمام چربی ها و آلودگی ها از بهترین ها است. این تونر می تواند پوستی یکدست و شاداب برجای گذاشته و از پیری زودرس نیز در طول زمان استفاده، جلوگیری کند. شما می توانید با اطمینان خاطر این تونر را در روتین مراقبت و رسیدگی پوست خود جای داده و از اثرگذاری عالی آن لذت ببرید. با خرید تونر الارو اصل از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می توانید بهترین مراقبت و جوانسازی پوست خود را انجام دهید.

تونر سی گل

برند ایرانی سی گل، تونر پوستی حرفه ای برای پوست های معمولی، خشک و چرب ارائه کرده است. تونر سیگل، برای پاک کردن پوست از آلودگی ها و ذرات گرد و غبار فوق العاده بوده و اثرگذاری آن در جوانسازی و شادابی پوست، بسیار زود خود را نشان می دهد.

تونر پوست گارنیر

یکی از بهترین تونرها تونر گارنیر است که برای پاکسازی منافذ پوست و رسیدن به شفافیت و درخشانی آن است. این تونر تمام آلودگی های پوستی را رفع کرده و در کمترین زمانی زمینه جوش و آکنه در صورت را به حداقل می رساند. در هر بخشی از پوست که دچار جوش و آکنه هستید، بیشتر از این تونر استفاده کرده و اثرگذاری آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد.

برند گارنیر تونرهای حرفه ای و تخصصی برای پوست های معمولی، خشک و چرب را عرضه کرده است.

تونر سینره

پس از استفاده تونر سینره، پوست شما حالتی مخملی و نرم به خود می گیرد. این تونر با داشتن قدرت پاکسازی عالی، تمام آلودگی های روزمره را از روی پوست پاک کرده و باعث می شود تا منافذ پوستی نیز به شکلی معجزه آسا بسته شوند. این موجب خواهد شد تا یکدستی و صافی پوست، نرمی و لطافت آن به خوبی تامین شده و همیشه پوستی مرطوب و جوان داشته باشید.

معرفی 10 مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی

تونر لافارر

برند لافارر برای پوست های حساس، محصولات اختصاصی دارد. تونر مناسب پوست خشک لافارر نیز از همین گروه بوده و در صورتی که پوستی حساس داشته باشید، برای رفع التهابات و پاکسازی آن، عالی عمل خواهد کرد. این تونر برای از بین بردن آلودگی ها و محصولات آرایشی از روی پوست، ترکیبی قوی داشته و همین طور مواد مغذی مورد نیاز را به عمق پوست می رساند. پس از استفاده تونر لافارر روی پوست خود، لطافت و نرمی خاصی از آن مشاهده خواهید کرد.

تونر دیپ سنس

تونر دیپ سنس ترکیب عالی گیاهی داشته و وجود گلاب و گل محمدی در فرمولاسیون آن، شفافیت و درخشش ویژه ای روی پوست به وجود می آورد. این تونر موجب پاکسازی عمقی پوست شده و به رفع چین و چروک های ریز هم کمک می کند.

تونر اوریفلیم

تونر درخت چای و لیمو اوریفلیم، یکی از بهترین ها برای ضدعفونی کردن پوست و رفع تمام آلودگی هایی است که به مرور زمان در منافذ پوستی جای گرفته اند. به علاوه این تونر خاصیت آبرسانی داشته و برای هر دو گروه پوست های خشک و چرب، رطوبت لازم را تامین خواهد کرد. به دلیل وجود عصاره لیمو در ترکیب تونر اوریفلیم، ممکن است در اولین مرتبه استفاده، کمی احساس سوزش خفیف در پوست خود داشته باشید که بعد از چند ثانیه برطرف خواهد شد. با این همه توصیه می کنیم پیش از استفاده، تست حساسیت روی پوست بازوی خود را انجام دهید.

معرفی 10 مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی

تونر آردن

تونر آردن در میان انواع تونرهای ایرانی و خارجی، برای پاک کردن محصولات آرایشی از روی پوست نیز مناسب است. این تونر تمام آلودگی های پوست را برطرف کرده و در صورتی که پوستی چرب داشته باشید، چربی های اضافی آن را نیز رفع می کند. به این شکل شادابی و نشاط پوست تامین خواهد شد. در صورتی که هر شب پیش از خواب از این تونر روی پوست خود استفاده کنید، فرصتی برای نفوذ آلودگی ها به عمق پوست نداده و صبح روز بعد، پوستی درخشان و شفاف خواهید داشت.

تونر نیوآ

برند آلمانی نیوآ، تونر تخصصی با ویتامین های مورد نیاز پوست و همین طور عصاره نیلوفر آبی را در سبد کالایی خود جای داده است که ضمن پاکسازی پوست، برای حفظ تعادل PH آن نیز کاملا مناسب است. با استفاده از این تونر، پوست شما رطوبت خود را به شکلی عالی به دست آورده و از خشکی و ایجاد چین و چروک های زودرس پوستی در آن جلوگیری می شود.

تونر لورآل

تونر لورآل با عصاره گل رز برای پوست های خشک و حساس فرموله شده و می توان آن را برای هر دو قسمت صورت و گردن مورد استفاده قرار داد. این تونر قدرت پاک کنندگی عالی داشته و پس از هر بار استفاده صورت، شاداب و باطراوت خواهد شد. همین طور اگر پوست شما دچار خشکی زیادی باشد، تونر لورآل به آبرسانی آن کمک کرده و به مرور خشکی را برطرف خواهد ساخت. برای خرید تمام این تونرها مو تن رو بهترین گزینه و انتخاب است.

کلام آخر

در بالا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین تونرهای ایرانی و خارجی مناسب برای انواع پوست ها پرداختیم. شما پیش از این کدام برند را برای خرید تونر مراقبت از پوست انتخاب کرده و چه نظری درباره آن دارید؟ تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس