یحیی راز بزرگ پرسپولیس را افشا کرد!


یحیی راز بزرگ پرسپولیس را افشا کرد!

یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای که چند روز قبل داشت راز مهمی‌را در مورد بازیکنان پرسپولیس برملا کرد که نشان می‌داد چرا آنها حاضر به تمدید قرارداد نیستند.

شاید یحیی گل محمدی تعمداً یکسری مسائل مالی را عنوان کرد تا به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس برسد. او با سالها تجربه بازیگری و مربیگری خوب می‌دان که هر چه به پایان فصل نزدیک شویم، کار تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل در مصاحبه خود گفت اکثر بازیکنان پرسپولیس تنها ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند و ما در این زمینه از همه باشگاه‌ها عقب‌تریم و ته جدول هستیم. به طور طبیعی بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود تا بابت امسال تسویه نکنند و بخشی از پول فصل بعد را هم نگیرند، تمدید نمی‌کنند. حتی یکی از بازیکنان پرسپولیس هم برای تمدید پاپیش نگذاشته که ماجرا برمی‌گردد به همان دریافتی‌های پایین و این که تنها ۶ هفته از لیگ باقی مانده اما دریافتی پرسپولیسی‌ها ۵۰ درصد است.

طبعا امثال پهلوان، ترابی، سرلک و... می‌خواهند صبر کنند تا دریافتی‌هایشان بالا برود و البته شرایط باشگاه را هم در پایان فصل ارزیابی کنند. در این فاصله اگر پیشنهاد خوبی رسید که خب قراردادشان تمام می‌شود و می‌روند اما در غیر این صورت حداقل می‌توانند در شرایط بهتری برای مذاکره به باشگاه بروند. یحیی در واقع با حرفی که در مورد دریافتی پرسپولیسی‌ها زد، راز تمدید نکردن بعضی از آنها را لو داد.

یحیی راز بزرگ پرسپولیس را افشا کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا