فرماندار ویژه شهرستان بروجرد منصوب شد


فرماندار ویژه شهرستان بروجرد منصوب شد

رکنا: وزیر کشور با صدور حکمی مجید منعمی نوری را به مدت چهار سال به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد منصوب کرد.

به گزارش رکنا از لرستان، احمد وحیدی به پیشنهاد استاندار لرستان و با توجه به سوابق و تجارب علمی و عملی مجید منعمی نوری وی را به مدت 4 سال به سمت معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد منصوب کرد.

جوان‌گرایی سال‌ها است از دغدغه‌های آگاهان به مسائل کشور بوده است. رهبر انقلاب بارها به‌کارگیری جوانان صالح، مؤمن، انقلابی و جهادی و لزوم اعتماد به آنان را مورد تاکید قرار داده‌اند، مجید منعمی مصداق کامل جوان مومن انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم و دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه است که یازدهم دی ماه 1400 توسط فرهاد زیویار استاندار لرستان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد منصوب شده بود.

از جمله سوابق اجرایی منعمی می‌توان به مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛ رئیس اداره هماهنگی امور دستگاه‌های فرهنگی معاونت اجرایی رئیس جمهور؛ مشاور اموربین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی کشورهای انگلیس، ایرلند، اسپانیا، اتیوپی و زیمباوه، نماینده تام‌الاختیار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در شورای هماهنگی بهبود شاخص‌های آموزشی مناطق محروم کشور، عضویت در قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات نوین ستاد کل نیروهای مسلح و تدریس در دانشگاه اشاره کرد.

مهدی زکی پور/لرستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!