افشاگری یک نماینده از بیانیه روز گذشته مجلس درباره قالیباف/ امضای خود را پس گرفتیم


افشاگری یک نماینده از بیانیه روز گذشته مجلس درباره قالیباف/ امضای خود را پس گرفتیم

نماینده مردم تهران با اشاره بیانیه روز گذشته مجلس درباره قالیباف نوشت: طراحان بیانیه امروز، بدون ارائه متن، امضا جمع کردند و گفتند در تشکر از رهبری برای حمایت از مجلس است. اما پس از مشخص شدن جزئیات متن، نمایندگانی از جمله بنده امضای خود را پس گرفتیم.

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته 233 نماینده مجلس یازدهم، در بیانیه خطاب به وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه، تاکید کردند:« مجلس یازدهم که از سوی رهبر معظم انقلاب مجلس انقلابی توصیف شده و مسئولیت امیدآفرینی از جانب معظم له بر دوش آن نهاده شد، در طول دو سال گذشته بیش از پیش بینی ها مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده و هر روز به بهانه ای مورد حمله قرار گرفته است. خادمان ملت سعی نمودند که در طول دو سال گذشته کارهای مهمی به انجام برسانند که تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، قانون جهش تولید مسکن، قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون صدور مجوز کسب و کار از مهمترین اقدامات آن به شمار می رود.»

بیانیه مهم مجلس خطاب به وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه

همچنین در بخش دیگری از این بیانه آمده است که:« در این دو سال گاهی مسائل مربوط به یک نماینده، گاهی یک کمیسیون، گاهی طرح یا قانون و در تازه ترین آنها نیز به صورت هدفمند تخریب ریاست مجلس پرداختند و در بسیاری اوقات کلیت مجلس مورد هجمه قرار گرفت که شاید در طول 40 سال گذشته این حجم از تخریب و حمله بی سابقه بوده باشد.»

بر همین اساس، آنان از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه تقاضا کردند که طراحان و مجریان این پروژه های تخریب را شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

امضای خود را پس گرفتیم!

اما، هنوز ساعتی از انتشار این بیانیه نگذشته بود که روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت:« چون زیاد از بنده می پرسند بیشتر توضیح دهم که: طراحان بیانیه امروز، بدون ارائه متن، امضا جمع کردند و گفتند در تشکر از رهبری برای حمایت از مجلس است. اما پس از مشخص شدن جزئیات متن، نمایندگانی از جمله بنده امضای خود را پس گرفتیم.»

افشاگری یک نماینده از بیانیه روز گذشته مجلس درباره قالیباف/ امضای خود را پس گرفتیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا