چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک و جلوپنجره الماسی در چین مشاهده شد


چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک و جلوپنجره الماسی در چین مشاهده شد

چندی پیش تصاویر متعددی از خودروی جدید چری به نام آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شد. ظاهرا Arrizo 8 در دسته ماشین‌های کامپکت و جمع و جور قرار می‌گیرد و قیمت آن بین 15156 تا 22734 دلار خواهد بود. رنگ سبز شفقی به‌کاررفته در...

چندی پیش تصاویر متعددی از خودروی جدید چری به نام آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شد. ظاهرا Arrizo 8 در دسته ماشین‌های کامپکت و جمع و جور قرار می‌گیرد و قیمت آن بین 15156 تا 22734 دلار خواهد بود.

رنگ سبز شفقی به‌کاررفته در این ماشین بسیار خاص و منحصر به فرد است. نمای جلو شامل جلوپنجره توخالی با الگوی مشبک الماسی می‌شود و بالای آن یک نوار کرومی باریک وجود دارد که از طرفین به چراغ‌های کشیده جلو متصل شده است.

چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک و جلوپنجره الماسی در چین مشاهده شدچری آریزو 8

نمای جانبی خودروی چری آریزو 8 از طراحی Fast-Back برخوردار است تا حس جوانی و سرزندگی را تقویت کند. در عین حال، رینگ‌های چندپر و اسپویلر کوچک در قسمت عقب، ظاهری اسپرت را به ماشین بخشیده‌اند. چراغ عقب دارای طراحی آمریکایی و به صورت یکپارچه بوده و دو سر آن شامل چراغ‌های مثلثی شکل می‌شود که هماهنگی مناسبی را با چراغ‌های جلو ایجاد کرده‌اند. به علاوه، دو خروجی اگزوز دوگانه در زیر سپر به چشم می‌خورند که موجب تشدید ظاهر اسپرت ماشین شده‌اند.

چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک و جلوپنجره الماسی در چین مشاهده شدChery Arrizo 8

طراحی داخلی آریزو 8 شامل دو نمایشگر 12.3 اینچی می‌شود که یکی از آن‌ها به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری به عنوان پنل پشت فرمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمان D شکل دارای دکمه‌های تخت بوده و چند دوربین روی ستون A نصب شده‌اند که برای تشخیص خستگی و شناسایی چهره به کار می‌روند. سیستم هوشمند خودرو از فناوری‌های Carplay و Hicar هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات قبلی، آریزو 8 معمولی دارای موتور توربوی 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 197 اسب بخار و نسخه اسپرت دارای موتور توربوی 2.0 لیتری با حداکثر قدرت 254 اسب بخار است. هر دو نسخه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته عرضه می‌شوند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در