آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو


آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

تاریخچه آش و حلیم در ایران:  با بررسی تاریخ ایران  قدیم و فرهنگ ایرانیان متوجه تنوع در خوراک مردم در طول دوران میشویم. برخی با ازاین‌خوراک‌ها با  گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده و برخی از قدیم همسفر همیشگی مردم ایران زمین بودند.   حلیم و آش جز این دسته از غذاها هستند که از … نوشته آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو...

تاریخچه آش و حلیم در ایران:

با بررسی تاریخ ایران قدیم و فرهنگ ایرانیان متوجه تنوع در خوراک مردم در طول دوران میشویم. برخی با ازاین‌خوراک‌ها با گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده و برخی از قدیم همسفر همیشگی مردم ایران زمین بودند.

حلیم و آش جز این دسته از غذاها هستند که از قدیم تا کنون نه تنها از محبوبیت آنها کاسته نشده بلکه روز به روز به تعداد طرفدارانشان اضافه می‌شود. در زمان صفوی حلیم و آش جز غذاهای مستقل نبودند و همراه با غذاهای دیگر سرو می‌شدند. ولی امروز از هریک به عنوان یه وعده غذایی مقوی و کامل یاد می‌شود.

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

ماه رمضان :

حلیم و آش از جمله غذاهایی است که در سفره افطار در ایام رمضان نیز جایگاه بخصوص دارد . حلیم و آش در ایام دیگر به خصوص فصل سرما نیز طرفداران خاص خود را دارد و خانواده های ایرانی یا حلیم می پزند یا مدت زیادی را در صف های طولانی دکان های حلیم برای خرید حلیم یا آش خوشمزه سپری می‌کنند و همیشه پیدا کردن رستورانی که آش و حلیم را با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار دهد کاری بسیار دشوار است. .

در همین راستا و بنا به درخواست مخاطبین فیدیلیو ، ما قصد داریم در این مقاله یکی از بهترین و معتبرترین رستوران های سرو حلیم و آش را با سابقه درخشان معرفی کند . پس همراه ما باشید.

آشکده چاشنی پایتخت:

آشکده چاشنی پایتخت قدیمی ترین و اولین مجموعه طبخ آش و حلیم با گوشت تازه در تهران در محدوده ستارخان است.

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

این مجموعه در سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت نموده و تمام تلاش متولیان آن کسب رضایت مشتریان با حفظ کیفیت و بهداشت بوده و هست. تمام آش ها و حلیم های مجموعه پایتخت ، با نظارت متولی رستوران از مواد اولیه و گوشت تازه تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

تعداد بسیاری آشکده با نام های مشابه در سطح تهران فعالیت دارند ولی صاحبان آشکده چاشنی پایتخت بر این مهم تاکید دارند که این آشکده هیچ شعبه ی دیگری در سطح تهران ندارد .لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات آشکده چاشنی پایتخت و تجربه دلپذیر و خوشمزه از نوش جان کردن حلیم و آش با کیفیت، آشکده چاشنی پایتخت فقط و فقط در خیابان ستارخان آماده سرویس دهی می‌باشد.

آش مخصوص آشکده چاشنی پایتخت

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

حلیم ویژهآشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

ساعات کاری:

آشکده چاشنی پایتخت در ایام مبارک رمضان همه روزه از ساعت یک بعد از ظهر تا اذان صبح ، و در ایام دیگر همه روزه از ساعت ۴بامداد تا یک نیمه شب آماده خدمت رسانی به عزیزان می‌باشد .

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

منو

آشکده چاشنی پایتخت خرسند است که منوی خود را برای رفاه حال مشتریان بصورت زیر در دسترس عموم قرار دهد.

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

مسیریابی:

آشکده چاشنی پایتخت به راحتی با استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی قابل دسترسی است و شما با آسودگی خاطر میتوانید اطلاعات مختلف را از طریق این اپ ها به دست آورید. جالب است بدانید که آشکده چاشنی پایتخت در بهترینو جز مشتریان ویژه میباشند.

آشکده چاشنی پایتخت، پیشنهاد ویژه فیدیلیو

پیشنهاد آشکده چاشنی پایتخت از طرف مجموعه فیدیلیو ،برای یک آش یا حلیم دلچسب ،پیشنهادی است که به سختی می‌توان نادیده گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده گالری تصاویر این مجموعه ، فقط کافیست به پیج اینستای آشکده چاشنی پایتخت مراجعه کنید یا از طریق لینک زیر به راحتی در سایت فیدیلیو به اطلاعات کامل و جامع در مورد منو ، آدرس و تلفن آشکده چاشنی پایتخت دسترسی یابید.

https://fidilio.com/restaurants/chashnipaytakht/%d8%a2%d8%b4%da%a9%d8%af%d9%87-%da%86%d8%a7%d8%b4%d9%86%db%8c-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%ae%d8%aa/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی