توزیع 15 هزار پرس افطاری میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»


توزیع 15 هزار پرس افطاری میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از توزیع 15 هزار پرس افطاری میان بچه های مسجد در طول ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: افطاری دادن در ماه مبارک رمضان فضیلت بسیاری دارد که از سوی ائمه اطهار (ع) نسبت به آن تاکید شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری نیز همواره نسبت به افطاری دادن در این ماه مبارک پیشقدم بوده و علاوه بر برنامه ضیافت افطاری که به صورت گروهی انجام شده، هر شب نیز همزمان با نماز مغرب و عشا به توزیع افطاری میان بچه های مسجد و نمازگزاران اقدام کرده است.

وی بیان کرد: طرح ضیافت افطاری ساده از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در طول ماه مبارک رمضان بوده است که هر شب حدود 500 پرس غذا توزیع شده است.

گواهیان عنوان کرد: در مجموع در طول ماه مبارک رمضان امسال، حدود 15 هزار پرس افطاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا میان بچه های مسجد توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ضیافت افطاری برای گروه های مختلف سنی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در طول ماه مبارک رمضان به صورت جداگانه انجام می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهارکرد: این برنامه به همت و تلاش بچه های مسجد و خیران تامین هزینه می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...