اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم


اسامی بازیگران سریال قصه ابراهیم شبکه پنج با معرفی اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال قصه ابراهیم تا ساعت پخش و تکرار تا حضور بازیگرانی چون داریوش فرهنگ و فریبا کوثری و محسن قصابیان، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی و اصغر نقی زاده را میخوانید اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال […] نوشته اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه...

اسامی بازیگران سریال قصه ابراهیم شبکه پنج با معرفی اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال قصه ابراهیم تا ساعت پخش و تکرار تا حضور بازیگرانی چون داریوش فرهنگ و فریبا کوثری و محسن قصابیان، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی و اصغر نقی زاده را میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم

مینی سریال قصه ابراهیم یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که در برای اولین بار از شبکه پنج سیما در سال ۱۴۰۱ در شب های قدر پخش میشود شد و بر روی انتن شبکه پنج رفته است در این سریال بازیگران شناخته شده از جمله داریوش فرهنگ، محسن قصابیان، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه در شب های قدر ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ بازپخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «قصه ابراهیم» کارگردانی احمد معظمی، تهیه کنندگی پرویز امیری و نویسندگی جابر قاسم علی، در شب‌های قدر ماه رمضان ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین سریال «مسافران شهر» در ۸ قسمت روی آنتن می‌رود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم

موضوع و داستان سریال قصه ابراهیم

«قصه ابراهیم» اپیزودی جداگانه و با هدف تولید نسخه سینمایی از مجموعه «مسافران شهر» است که از قاب این شبکه تماشایی می شود و در لوکیشنی در مرکز شهر تهران، فیلم برداری شده است و در نهایت نیز نسخه سینمایی آن استخراج می شود.

زمان پخش و پخش تکرار و بازپخش

این مینی سریال ویژه شب های قدر ماه مبارک رمضان، به کارگردانی احمد معظمی از جمعه، ۲۶ فروردین ماه روی آنتن شبکه پنج می رود. این سریال را در ساعت ۲۳ و تکرار و بازپخش آن در ساعت ۱۹ ببینید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم

بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم

داریوش فرهنگ فریبا کوثری حمیدرضا محمدی ویدا جوان نسرین نکیسا مهدی میامی اصغر نقی زاده آرین اویسیاشکان تفنگسازان مریم شریف زاده مهتا ترابی مهرداد رضوانی سروناز میراییز و… به ایفای نقش می پردازند.

در این کار تلویزیونی داریوش فرهنگ و فریبا کوثری نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.

داریوش فرهنگ در خانواده‌ای متوسط در آبادان به‌دنیا آمد. او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به‌همراه خانواده به شهر جوپار از توابع کرمان (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد. مادر وی از طایفه اصیل و سرشناس شهیدی زندی جوپار می‌باشد. دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس از آن که در دانشگاه پذیرفته شد به تهران رفت.

محسن قصابیان در قصه ابراهیم

” محسن قصابیان” بازیگر سینما و تلویزیون به مجموعه مینی سریال مناسبتی شب های قدر «قصه ابراهیم» به کارگردانی احمد معظمی اضافه شد

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قصه ابراهیم +عکس و داستان سریال قصه ابراهیم

محسن قصابیان متولد ۱ مرداد ۱۳۴۸ شهر قوچان استان خراسان رضوی، بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در فیلم نیوکاسل و فیلم سینمایی منصور در نقش (شهید ستاری) به شهرت رسید.

دیگر عوامل سریال

دیگر عوامل این سریال رمضانی عبارتند از؛

مجری طرح علی عبدی دهسرخ، مدیر تولید هاشم علی اکبری، مدیر فیلمبرداری علیرضا وداد تقوی، سرپرست گروه کارگردانی دستیار اول محمد بدرلو، مدیر برنامه ریزی فرزاد رحمانی، طراح صحنه و لباس افسانه صمدزاده، تدوین پریسا ناهیدپور، مدیر صدابرداری حمیدرضا یارندپور، منشی صحنه مریم بابایی، مدیر تدارکات سید مسعود مهدوی، طراح گریم میثم قراگزلو، عکاس سمیرا بختیاری، صداگذار حسن مهدوی، اصلاح رنگ حمیدرضا سبک دست موسیقی بابک زرین.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !