کلید خوردن تفحص از فدراسیون فوتبال و نهایی شدن گزارش تخلفات فدراسیون سوارکاری


کلید خوردن تفحص از فدراسیون فوتبال و نهایی شدن گزارش تخلفات فدراسیون سوارکاری

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از کلید خوردن تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در 8 محور خبر داد. وی افزود: این تحقیق و تفحص در کمیسیون فرهنگی...

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از کلید خوردن تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در 8 محور خبر داد.

وی افزود: این تحقیق و تفحص در کمیسیون فرهنگی در دست بررسی و تقریبا نهایی شده است.

به گفته راستینه، هفته آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون فوتبال تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در کمیسیون فرهنگی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

وی در همین راستا گفت: با رفتن عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال خیلی از اسناد و موارد پنهان در حال افشا شدن است که حکایت از فساد و تخلفات مالی در فدراسیون است که همین موضوع باعث شد تا نمایندگان مجلس بدنبال تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال باشند.

راستینه با بیان اینکه در 2 دوره اخیر اداره فدراسیون فوتبال، شاهد اتفاقات مخربی بودیم، گفت: گزارش این تخلفات به کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام شد و بر اساس وظایف نظارتی، طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در راستای ایجاد شفافیت در فوتبال کشور کلید خورد.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اظهار داشت: محور‌های طرح تحقیق و تفحص به وزارت ورزش ارجاع شده و وزارت ورزش موظف است ظرف ۲۰ روز نسبت به این ابهامات پاسخ دهد البته محورهای اصلی و تایید و نهایی شده هفته آینده مشخص می‌شود.

راستینه افزود: تمامی اقدامات تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در چارچوب قواعد و مقررات فیفا خواهد بود و در مقررات فیفا آمده در صورتی که فساد مالی در فدراسیون فوتبال یک کشور گزارش شود بر اساس قوانین کشور‌ها می‌توان به آن تخلف رسیدگی کرد زیرا حیف و میل اموال عمومی در آنجا صورت گرفته است.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس همچنین تصریح کرد: گزارش تخلفات فدارسیون سوارکاری هم در کمیسیون فرهنگی نهایی شد و برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه ارجاع شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟