توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از فردا


توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از فردا

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش و پرورش فردا (13 اردیبهشت) ماه منتشر می‌شود. نوشته توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از فردا (https://tejaratnews.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a2%da%98%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-1401)...

به گزارش تجارت‌نیوز، جزئیات برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ چیست؟

به نقل از ایسنا، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش فردا سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از فردا به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

همچنین با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و … از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کنند.

ثبت‌نام کنندگان بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است.

لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر