مهردلان: آرامش خوبی بر اردوی تیم ملی برقرار شده/ تمام توانم را برای بازی‌های آسیایی خواهم گذاشت


مهردلان: آرامش خوبی بر اردوی تیم ملی برقرار شده/ تمام توانم را برای بازی‌های آسیایی خواهم گذاشت

رکورددار پرتاب وزنه کشورمان گفت: قطعا در بازیهای آسیایی با توان صد در صدی خودم حاضر خواهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی؛ شاهین مهردلان، ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان اظهار داشت: بعد از مسابقات داخل سالن تا امروز حدود چهار تا پنج ماه پر فشار را پشت سر گذاشتم. خداروشکر شرایط اردو در مشهد خوب است. ما پیش از هر چیز به آرامش نیاز داریم که در حال حاضر برقرار است. ضمن اینکه در جوار حرم امام رضا (ع) هستیم که قطعا دلیل اصلی این آرامش است.

وی ادامه داد: در تمرینات دو گروه هستیم و تمرینات خوبی را با حمید ابراهیم نژاد و صابری داریم . هم از لحاظ حریف تمرینی و هم از نظر داشتن مربی شرایط خوبی داریم که تا کنون هرگز به این شکل نبوده است.
مهردلان در خصوص مسابقات پیش رو گفت: فعلا با آمادگی 65 درصدی در رقابتهای تدارکاتی و داخلی شرکت می کنم و طوری برنامه ریزی کرده ایم که اوج آمادگی ها برای بازیهای کشورهای اسلامی باشد و سپس برای بازیهای آسیایی باشد.
وی افزود: با جام امام رضا (ع) جریان مسابقات را آغاز می کنم، بعد قرقیزستان و همچنان روند رقابتها ادامه خواهد داشت. البته من سرباز هستم و حضور در رقابتهای برون مرزی برایم سخت تر از دیگر ورزشکاران است و تصمیم برای تدارک دیدین مسابقات برون مرزی را به خود فدراسیون واگذار کرده‌ام.
مهردلان درباره عملکردش در بازیهای آسیایی اظهار داشت: در بازیهای آسیایی هم اگر نماینده کشورمان باشم قطعا کم فروشی نخواهم کرد. هر چند تا الان هم همینطور بوده و تمام آنچه در توانم بوده به کار بسته ام تا برای کشورمان افتخار آفرین باشم که به یاری خدا و دعای مردم نیز خیلی احتیاج داریم.
قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در پایان گفت: از رییس و دبیر فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی که دلسوزانه کار می کنن تشکر می کنم. و در نهایت تشکر می کنم از مربی عزیزم و همچنین از مسئولین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که همراه و پشتیبان من هستند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟