دانلود فیلم های ال فانینگElle Fanning


ال فانینگ Elle Fanning خواهر کوچکتر داکوتا فانینگ بازیگر امریکایی است. در سال 2002 میلادی، ال که تنها چهار سال داشت، اولین نقشش را در فیلم کمدی مهد کودک بابا مستقل از خواهرش به انجام رساند. مهارت ال در بازیگری هنگام انتخاب شدن وی در نقش راث در فیلم در در کف زمین به خوبی نمایان گشت. تهیه کننده این فیلم از قبل تصمیم گرفته بود دو دوقلوی همسان را...

دانلود فیلم های ال فانینگElle Fanning

فیلم های ال فانینگ

ال فانینگ Elle Fanning خواهر کوچکتر داکوتا فانینگ بازیگر امریکایی است. در سال ۲۰۰۲ میلادی، ال که تنها چهار سال داشت، اولین نقشش را در فیلم کمدی مهد کودک بابا مستقل از خواهرش به انجام رساند. مهارت ال در بازیگری هنگام انتخاب شدن وی در نقش راث در فیلم در در کف زمین به خوبی نمایان گشت. تهیه کننده این فیلم از قبل تصمیم گرفته بود دو دوقلوی همسان را برای این فیلم انتخاب کند ولی آنچنان تحت تأثیر ال قرار گرفت که فقط وی را انتخاب کرد. ال فانینگ بازیگری را قبل از اینکه سه ساله شود شروع کرد. او کارش را با بازی کردن نسخه جوانتر نقش خواهرش داکوتا فانینگ در برنامه تلویزیونی “Taken” آغاز کرد. ال همچنین در کنار آنجلینا جولی در فیلم مالیفیسنت ظاهر شد. او در این فیلم نقش شاهزاده آرورا را بر عهده داشت. رسانه نیکی دیلی برای دانلود فیلم های ال فانینگ بسیار مناسب است.

معرفی فیلم های ال فانینگ Elle Fanning

جایی که عاشق بودیم

دانلود فیلم های ال فانینگElle Fanning

فیلم خارجی سینمایی جایی که عاشق بودیم All the Bright Places محصول 2020 کشور امریکا به کارگردانی برت هیلی ژانری عاشقانه و درام دارد. نویسندگی این فیلم را جنیفر نیون (فیلمنامه) لیز هانا بر عهده دارد. هنرمندانی چون ال فانینگ، جاستیس اسمیث، الکساندرا شیپ، کلی اوهارا، لامار جانسن، ویرجینیا گاردنر، فلیکس ملارد، سوفیا هزمیک، کیگان-مایکل کی، لوک ویلسون، کریس گریس، شارون ایورس، ایزابلا فی، نیکول فورستر، سارا کترینیچ در این فیلم هنرمندی کرده اند.! داستان فیلم : داستان ویولت مارکی و تئودور فینچ است که با هم آشنا می شوند و زندگی یکدیگر را برای همیشه تغییر می دهند. در حالی که با زخم‌های عاطفی و فیزیکی گذشته‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند، گرد هم می‌آیند و متوجه می‌شوند که حتی کوچک‌ترین مکان‌ها و لحظات هم می‌توانند معنایی داشته باشند.

افسونگر شرور: سردسته اهریمنان

دانلود فیلم های ال فانینگElle Fanning

فیلم خارجی سینمایی افسونگر شرور: سردسته اهریمنان Maleficent: Mistress of Evil 2019 محصول 2019 کشور انگلیس به کارگردانی یواخیم رانینگ ژانری فانتزی دارد. نویسندگی این فیلم را لیندا وولورتون نوآ هارپستر میکا فیتزرمن-بلو بر عهده دارد. هنرمندانی چون آنجلینا جولی، ال فانینگ، هریس دیکینسون، میشل فایفر، سم رایلی، چویتل اجیوفور، اد اسکرین و رابرت لیندسی در این فیلم هنرمندی کرده اند.! داستان فیلم : پنج سال صلح آمیز از مرگ پادشاه دوگانه، پادشاه استفان، در Maleficent (2014) می گذرد و اکنون، یک رویداد غیرقابل پیش بینی اما شادی آور است که پادشاهی فانی اولستد و قلمرو پریان مورهای مسحور را متحد می کند. با این حال، یک بار دیگر، خیانت نفرت انگیز بر سر راه عشق واقعی جوان قرار می گیرد، زیرا حسادت بدخواهانه، جاه طلبی بی حد و حصر و افکار پست در قلب مردان می خزند. اکنون، دو جهان همسایه خود را با ترس و تعصب از هم جدا می‌کنند و متأسفانه، اتحاد قریب‌الوقوع راه را برای رویارویی همه جانبه هموار می‌کند. ناگهان، جن بالدار باشکوه، Maleficent، و پرنسس دوست داشتنی Aurora در وسط گرفتار می شوند. آیا عشق همیشه ختم به خیر می شود؟ سایت نیکی دیلی برای دانلود فیلم سینمایی پیشنهاد می شود.

انیمیشن پرنسس رویاها

دانلود فیلم های ال فانینگElle Fanning

انیمیشن پرنسس رویاها Leap! محصول 2016 کشور کانادا و فرانسه به کارگردانی اریک سامرریک وارین میمی مینارد ژانری خانوادگی | موزیکال | کمدی | ماجراجویی دارد. نویسندگی این فیلم را اریک سامر (ایده اصلی) لورن زیتون (داستان اصلی) کارول نوبل بر عهده دارد. هنرمندانی چونال فانینگ (صدا) دین دیهان (صدا) کارلی رای جپسن در این فیلم هنرمندی کرده اند.! این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۶.۸ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون مدی زیگلر و ال فانینگ در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن پرنسس رویاها در تاریخ ۱۴ دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور فرانسه به نمایش درآمده است… داستان فیلم : در دهه 1880، فلیس، یک دختر یتیم فقیر که آرزوی بالرین شدن را دارد، اما آموزش رسمی ندارد، به همراه بهترین دوستش، ویکتور، مخترع جوان، از یتیم خانه خود در روستایی بریتانی فرار می کند. آنها با هم به پاریس زیبا می روند، اما به زودی از هم جدا می شوند و ویکتور در کارگاه گوستاو ایفل به یک پسر دفتر تبدیل می شود. فلیس راه خود را به اپرای پاریس پیدا می کند، جایی که نگهبان او را در حال تجاوز می کند. او توسط یک نظافتچی مرموز با لنگی، اودت، نجات می یابد، که موافقت می کند تا فلیسیه با او بماند تا زمانی که او روی پاهایش بلند شود. اودت هم برای اپرا کار می کند و هم برای رژین لو هاوت ظالم و مستبد، صاحب رستورانی ثروتمند. در حالی که به اودت کمک می کند تا تمیز شود، فلیس دختر رجین، کامیل، را جاسوسی می کند که در حال تمرین باله است. کامیل فلیس را می بیند، به او توهین می کند و جعبه موسیقی ارزشمند فلیس را از پنجره به بیرون پرتاب می کند و آن را می شکند. وقتی فلیس آن را برای تعمیر نزد ویکتور می‌برد، پستچی را که نامه‌ای از اپرا برای پذیرش کامیل به مدرسه مشهور باله اپرای پاریس می‌آورد، رهگیری می‌کند. او در خشم خود نامه را پنهان می کند و تصمیم می گیرد هویت کامیل را قبول کند تا وارد مدرسه شود و رویای خود را دنبال کند و در عین حال به کامیل بازگردد. هم اینک میتوانید برای دانلود انیمیشن به سایت نیکی دیلی سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری