تلگرام پرمیوم چیست و چه زمانی فعال می شود؟


تلگرام پرمیوم چیست و چه زمانی فعال می شود؟

تلگرام بر روی اشتراکی کردن سرویس های خود کار میکند و به زودی تلگرام پرمیوم روی اپلیکیشن های تلگرام فعال می شود. تلگرام پرمیوم چیست؟ کانال تلگرامی Telegram Beta در جدیدترین بتای این پیام‌رسان در iOS مجموعه‌ای از ایموجی‌های مخصوص واکنش و استیکرهایی را پیدا کرده که به‌عنوان محتواهای مخصوص «تلگرام پریمیوم» علامت‌گذاری شده‌اند. چنان‌چه […]

تلگرام پرمیوم چیست؟

کانال تلگرامی Telegram Beta در جدیدترین بتای این پیام‌رسان در iOS مجموعه‌ای از ایموجی‌های مخصوص واکنش و استیکرهایی را پیدا کرده که به‌عنوان محتواهای مخصوص «تلگرام پریمیوم» علامت‌گذاری شده‌اند. چنان‌چه کاربر این ایموجی‌ها و استیکرها را انتخاب کند، از او خواسته می‌شود که سرویس پریمیوم را بخرد. استیکرهای پریمیوم برای کاربران عادی نمایش داده نمی‌شوند، تلگرام در عوض از کاربر می‌خواهد که برای مشاهده این محتوا اشتراک ویژه تهیه کند.
توسعه‌دهنده مشهور، «الساندرو پالوزی» هم توسعه این قابلیت در تلگرام را تایید کرده است. او در توییتی در این باره نوشت: «تلگرام مشغول کار روی طرح اشتراکی موسوم به «تلگرام پریمیوم» است.» پالوزی می‌گوید با این اشتراک ویژه می‌توانید به استیکرهای پریمیوم، واکنش‌های بیشتر و غیره دسترسی داشته باشید. با خرید این اشتراک علامتی به کنار نام کاربر اضافه می‌شود که نشان می‌دهد او اشتراک پریمیوم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل