پیام تبریک بایدن و بلینکن به مناسبت عید سعید فطر


پیام تبریک بایدن و بلینکن به مناسبت عید سعید فطر

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا نیز در پیامی اظهار داشت: به همه کسانی که در سراسر جهان و در آمریکا عید فطر را جشن می گیرند، تبریک می گویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جو بایدن رئیس جمهوری و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در پیامهایی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نیز در پیامی گفت: من و همسرم صمیمانه به همه کسانی که عید فطر را جشن می گیرند، تبریک می گوییم. همانطور که مسلمانان در سراسر جهان ماه رمضان را به پایان می رسانند، باشد که روحیه اجتماع، شفقت و خدمت به دیگران که در این ماه شاهد آنها بودیم در طول سال ادامه داشته باشد.

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا نیز در پیامی اظهار داشت: به همه کسانی که در سراسر جهان و در آمریکا عید فطر را جشن می گیرند، تبریک می گویم.

این مقام آمریکایی افزود: برای مسلمانانی که به دلیل جنگ، خشونت یا آزار و اذیت قادر به جشن گرفتن این عید نیستند، عید را تبریک می گویم و اعلام می کنم که برای دستیابی به عدالت و صلح در کنار شما هستیم.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل نیز در حساب توییتری خود نوشت: به همه کسانی که عید فطر را جشن می گیرند صمیمانه تبریک می گویم. در این دوره تراژدی و رنج، با همه کسانی که با جنگ، آوارگی و ترس مواجه هستند ابراز همدردی می کنم. عید مبارک.

مسلمانان آمریکا صبح دوشنبه به وقت محلی پس از گذشت دو سال از همه گیری بیماری کووید -۱۹، در مراکز اسلامی و مساجد شهرها و ایالت های مختلف این کشور گردهم آمدند تا جلوه زییای دیگر از عبودیت و بندگی پروردگار را پس از یک ماه روزه داری در قاب تصویر ثبت کنند. به گزارش ایرنا، مسلمانان کشورهای مختلف جهان در آمریکا دوشادوش یکدیگر در صفوف به هم پیوسته، نماز باشکوه عید سعید فطر را بجای آوردند تا بار دیگر وحدت و انسجام مسلمانان را یادآور شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر