خوان ماتا:/ ناراحتی هواداران منچستریونایتد را درک می‌کنم


 خوان ماتا:/ ناراحتی هواداران منچستریونایتد را درک می‌کنم

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستر یونایتد، معتقد است که آینده هیجان‌انگیزی با اریک تن‌هاخ در انتظار این باشگاه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف که در ابتدای فصل منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر کسب کرد، نهایتاً صبر سران این باشگاه به پایان رسید و سرمربی نروژی برکنار شد. بعد از شایعات فراوانی که وجود داشت نهایتاً این رالف رانگنیک آلمانی بود که به‌عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال رانگنیک نیز نتوانست اوضاع منچستریونایتد را تغییر دهد و حالا این تیم در آستانه یک ناکامی بزرگ یعنی عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

چندی پیش بود که وضعیت سرمربی فصل بعدی منچستر یونایتد به شکل رسمی مشخص شد و این باشگاه با اریک تن‌هاخ به توافق رسید. سرمربی هلندی توانست روزهای فوق العاده‌ای را در آژاکس رقم بزند و همین موضوع باعث شد که چند باشگاه خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند اما نهایتاً منچستریونایتد تن‌هاخ را به‌عنوان سرمربی فصل بعد خود انتخاب کرد.

 خوان ماتا:/ ناراحتی هواداران منچستریونایتد را درک می‌کنم

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، که احتمال جدایی او در پایان فصل از این تیم بسیار بالاست درباره روزهای سختی که یونایتد پشت سر گذاشته و آینده باشگاه با اریک تن‌هاخ گفت: "من ناراحتی هواداران را بعد از این فصل درک می‌کنم، زیرا من نیز ناامید هستم. اما همچنین فکر می‌کنم آینده هیجان انگیزی در پیش است، با یک دوره جدید، با یک سرمربی جدید.
هر بازی که برای این باشگاه انجام می‌دهید، می‌توانید بهتر یا بدتر بازی کنید، می توانید نتایج بهتر یا بدتری داشته باشید، اما به‌عنوان یک هوادار چیزی که دوست دارم ببینم این است که بازیکنان همه چیز خود را می‌دهند و با هم می‌جنگند و نماینده باشگاه هستند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی