خرید کتاب درسی با 60 درصد تخفیف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران


خرید کتاب درسی با 60 درصد تخفیف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از فرصت خرید کتب درسی سال تحصیلی جدید برای طلاب در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 60 درصد تخفیف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «احمد شایانفر» در گفت و گویی از آغاز به کار سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از روز 21 اردیبهشت ماه 1401 به صورت حضوری و مجازی خبر داد و اظهار داشت: طلاب می توانند در این نمایشگاه با استفاده از بن کتاب و تخفیف نمایشگاهی، کتب درسی خود را با 60 درصد تخفیف خریداری کنند.

وی با بیان این که بن کتاب صرفا در خرید مجازی نمایشگاه فعال می شود، افزود: این فرصت بسیار مناسبی برای طلاب خواهر در سراسر کشور است، تا بدون دغدغه و تنها با ورود به سایت نمایشگاه کتاب تهران به نشانی https://bon.tibf.irو انتخاب کتاب مورد نیاز در صورت موجود بودن، کتاب های درسی و یا غیر درسی خود را تهیه نمایند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر ادامه داد: برای شناخت و راحتی طلاب خواهر، لیست کتاب های درسی سال تحصیلی 1400-1401 طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شده است، تا طلاب بتوانند انتخاب دقیق تری برای کتاب های مرتبط با پایه تحصیلی خود داشته باشند.

گفتنی است، سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه https://ketab.ir/برگزار می‌شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)