حدادی: دست مسئولانی که برای تخریب من خط می‌دهند را می‌بوسم/ منتظر خداحافظی نباشید


حدادی: دست مسئولانی که برای تخریب من خط می‌دهند را می‌بوسم/ منتظر خداحافظی نباشید

رکنا ورزشی: ملی‌پوش پرافتخار دوومیدانی ایران با بیان اینکه قصد خداحافظی پس از بازی‌های آسیایی هانگژو را ندارد، گفت: ممنوم منتقدان هستم چراکه با حرف‌های عجیب خود موجب افزایش انگیزه‌ام می‌شوند.

احسان حدادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص انتقادات اخیر برای سفر او به آمریکا اظهار کرد: ممنونم از دوستانی که از من انتقاد می‌کنند از مسئولانی که پشت خط هستند و به دوستان گوشزد می‌کنند و خط می‌دهند تا من را تخریب کنند. از این بابت از آنها خیلی سپاسگذارم و دست تک تک آنها را می‌بوسم چون اگر این مدیران نبودند بنده امسال در بیستمین سال زندگی ورزشی خودم به بازی‌های آسیایی نمی‌رفتم. این موضوع نشان از، نمایانگر بودن این موضوع دارد که من بیست سال به صورت حرفه‌ای در ورزش حضور دارم و خداراشکر در این سالیان کسی نتوانسته در آسیا برای من خطری ایجاد کند و این صحبت‌هایی که عزیزان می‌کنند به جز انگیزه چیز دیگری به من نمی‌دهد.

وی در واکنش به صحبت‌های تیمور غیاثی که عنوان کرده حدادی پس از بازیهای آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، گفت: در ابتدا باید بگویم آقای غیاثی پیشکسوت دوومیدانی است احترام به او همیشه واجب بوده و است. من قلبأ او را دوست دارم و همیشه در مسابقات به من کمک زیادی کرده ولی من هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام و قطعأ خداحافظی هم در کار نیست. تا هر زمانی که فکر کنم برای کشور عزیزم افتخارآفرین باشم در ورزش حرفه‌ای باقی می‌مانم. البته تمام فعالیت من معطوف به این است که بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم هر چند دوستان من را رو به روی مردم قرار می‌دهند که می‌گویند هزینه زیادی برای من شده اما قطعأ بعد از بازی‌های آسیایی تمام هزینه‌های این سالیانی که برای من شده را با سند مدرک به مردم ارائه خواهم داد تا بدانند این دوستان تنها هدفشان چیز دیگری دیگری است.

دارنده مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: احسان حدادی همیشه برای بالابردن پرچم کشورش تلاش کرده که در سن 37 تا 38 سالگی بعد از هفت عمل جراحی سنگین هنوز به فکر به دست آوردن پنجمین مدال طلای متوالی خود در رشته دوومیدانی و پرتاب دیسک برای کشورش است. در صورت به دست آمدن مدال طلا من جزو سه ورزشکاری در آسیا خواهم شد که در بین تمامی رشته‌های ورزشی به پنج مدال طلا رسیده‌ام.

حدادی درباره سفر به آمریکا هم اینطور پاسخ داد: طبق برنامه پیش می‌روم و نیازی نیست بخواهم به کسی توضیح دهم کجا می‌خواهم بروم. خوشحالم از این موضوع که در سن 37 سالگی خداوند چنین توانایی به من داده که هنوز نیز مسئولان من را امید کسب مدال حساب می‌کنند. با این شرایط بهتر است فعلا منتظر خداحافظی من نباشید. تنها هدفم کسب مدال طلا است. تشکر می‌کنم از دوستان منتقد، چون منتقد است که آدم‌ها را قوی می‌کند و می‌سازد. زمانی که انتقاد از آدم نشود آدم‌ها به اشتباهات خودشان پی نمی‌برند. مرسی از کسانی که انتقاد می‌کنند زیرا همیشه انتقاد سازنده است و من هم حتمأ این را گوش می‌دهم و در سرلوحه کارم قرار خواهم داد.

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر حاشیه‌های فراوانی مبنی بر سفر دوباره احسان حدادی به آمریکا شکل گرفته است هر چند او با کسب چهار مدال دربازی‌های آسیایی پر افتخارترین ورزشکار ایران از حیث مدال‌آوری در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت