محسن احمدی مدیرعامل هلدینگ سبا شد


محسن احمدی که چندی قبل با تصمیم مدیرعامل بیمه ایران عهده‌دار ریاست هیئت‌مدیره هلدینگ سبا شده بود، بر اساس تصمیم هیئت‌مدیره این شرکت به سمت مدیرعاملی این مجموعه انتخاب شد.

بر اساس تصمیم هیئت‌مدیره هلدینگ توسعه کسب‌و‌کار سبا (سرمایه‌گذاری بیمه ایران) محسن احمدی به‌عنوان مدیرعامل این هلدینگ منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی هدیلنگ سبا، محسن احمدی که چندی قبل با تصمیم مدیرعامل بیمه ایران عهده‌دار ریاست هیئت‌مدیره هلدینگ سبا شده بود، بر اساس تصمیم هیئت‌مدیره این شرکت به سمت مدیرعاملی این مجموعه انتخاب شد.

محسن احمدی از چهره‌های مطرح مدیریتی و اقتصادی کشور است که پیش از این طی هشت سال گذشته مدیرعاملی هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر را عهده‌دار بوده است.

از دیگر سوابق مدیریتی او در کسوت مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بنگاه‌های اقتصادی می‌توان به شرکت‌های خدمات عمومی فولاد ایران، زامیاد، ملی سرب و روی ایران، سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا، سیمان ساوه، انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نیرو کلر، توسعه معین ملت، ورق خودرو کاشی پارس، سرامیک البرز، سیمان بجنورد و گروه صنعتی ملی اشاره کرد.

شرکت سهامی بیمه ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه دولتی کشور، جهت مدیریت بهینه منابع حاصل از فعالیت بیمه‌گری و همچنین حضور مؤثر در بخش‌های مختلف اقتصادی از طریق شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال ۱۳۷۱ اقدام به تأسیس شرکت توسعه کسب‌و‌کار سبا کرد.

با توجه به افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها و نیز تعداد شرکت‌های زیرمجموعه و جهت نظارت و راهبری بهینه آنها، بعد از مدتی شرکت سبا به‌عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری بیمه ایران تغییر ماهیت و ساختار داد. هلدینگ سبا امروز دارای بیش از ۱۰ شرکت تابعه است که در حوزه‌های مختلفی نظیر بازار سرمایه، ساختمانی و عمرانی، فناوری اطلاعات، گردشگری، آموزشی و بازرگانی فعالیت دارد.

بیمه اتکایی ایران معین، دانشگاه علمی ـ کاربردی سبا و مؤسسه حقوقی حافظان سرمایه از بخش‌های مهم این هلدینگ به‌شمار می‌روند.

لیلا فریادرس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد