امام جمعه ورامین: تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد


امام جمعه ورامین: تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد

سید محسن محمودی گفت: تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد و امیدوار هستیم مسؤولان ضمن مبارزه با باند‌های مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت موجود را مدیریت کنند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: یکی از منکرات بسیار زشت، ولنگاری در فضای اقتصادی است، تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد و امیدوار هستیم مسؤولان ضمن مبارزه با باند‌های مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت موجود را مدیریت کنند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ورامین اظهار کرد: امام صادق علیه السلام فرمود؛ از شرایط درستی روزه گرفتن زکات فطریه است همچنان که تمامیت نماز به صلوات فرستادن بر پیامبر می‌باشد اگر کسی روزه بگیرد و عمداً فطریه ندهد روزه او بی‌فایده می‌شود.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس که رهبری از آن به عنوان حماسه یاد کردند گفت: در این شرایط حساس و در اوج مقاومت مظلومانه ملت فلسطین و لجن پراکنی‌های دلقک‌های رسانه‌ای ملت بزرگ و صبور ایران با حضور در راهپیمایی قدس ضمن حمایت قاطعانه از ملت فلسطین و دفاع جانانه از مسجد الاقصی قبله اول مسلمین شور و نشاط انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و پس از دو سال کرونا با راهپیمایی باشکوه خود خط بطلانی بر لجن پراکنی‌های دشمنان کشیده‌اند و نشان دادند پای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا با قدرت ایستاده اند لذا از همه عزیزانی که در برپایی این راهپیمایی بزرگ و باشکوه تلاش کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر بود و به همین مناسبت زحمات کارگران عزیز را ارج می‌نهیم و بر تلاش و اراده استوارشان درود می‌فرستیم برای تحقق شعار سال باید به کار و کارگران بسیار بها داده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه‌های تولید فراهم شود گفت: باید از کسانی که در عرصه تولید سرمایه گذاری می‌کند حمایت کرد و شکرخدا شهرستان آماده پذیرش سرمایه گذاری برای بهره مندی از تولید بیشتر است، لذا از همه عناصر دلسوز و ذی‌نفوذ درخواست می‌شود برای جذب سرمایه گذاری در ورامین تلاش کنند، مسؤولان باید با استقبال شایسته سرمایه‌گذاران را امیدوار کنند، شهرستان ما ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که قطع به یقین می‌توان به طور مطلوب از آن استفاده کرد.

محمودی با اشاره به یاد شهید علامه مطهری و روز معلم بیان کرد: به معلمان عزیز این روز را تبریک می‌گویم، باید معلمان در سنگر تعلیم و تربیت مجاهدانه برای پرورش نسل جوان و مؤثر تلاش کنند، معلم شهید آیت الله مطهری که مغز متفکرش توسط موارد زمان هدف قرار گرفت، این تفکر خوارجی همیشه بوده و هست، افراد جاهل عالم نما که همیشه با اسلام ناب زاویه داشته‌اند باید هوشیار بود این انحرافات را شناخت و از ضربات آنان به پیکر اسلام و انقلاب جلوگیری کرد.

وی افزود: به برکت ماه رمضان مساجد رونق داشت این رونق را باید حفظ کنیم، اگرچه به خاطر کرونا و برخی رفتار‌های غلط به مساجد آسیب‌هایی زده شد، ولی باید از این سنگر مقدس پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ نرم به سر می‌بریم گفت: نمازگزاران عزیز در ماه رمضان توفیق روزه داشتند و سرمایه معنوی کسب کردند این سرمایه را حفظ کنیم و خودمان و خانواده و جوانان مان را از این وسوسه‌های شیطانی حفظ کنیم و به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بدهیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها به فراموشی سپرده شوند.

محمودی خاطر‌نشان کرد: یکی از منکرات بسیار زشت، ولنگاری در فضای اقتصادی است و تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد و امیدوار هستیم مسؤولان ضمن مبارزه با باند‌های مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت موجود را مدیریت کنند و همچنین از مردم می‌خواهیم، مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند و از اسراف جلوگیری نمائیم تا دچار مشکل نشویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا