قرعه کشی خودرو حذف نمی‌شود


  قرعه کشی خودرو حذف نمی‌شود

به گزارش صنعت نویس، در این نامه آمده است؛ در اجرای بند 5 از دستورات ابلاغی رییس جمهور محترم ( موضوع نامه شماره 161869) مورخ 1400/12/15 در خصوص نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم مبنی بر اینکه ضمن حذف تدریجی روند قرعه کشی، با افزایش عرضه، فرآیند فعلی عرضه خودرو (ازطریق قرعه کشی) فورا اصلاح و شفاف سازی لازم...

به گزارش صنعت نویس، در این نامه آمده است؛ " در اجرای بند ۵ از دستورات ابلاغی رییس جمهور محترم ( موضوع نامه شماره ۱۶۱۸۶۹) مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ در خصوص نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم مبنی بر اینکه "ضمن حذف تدریجی روند قرعه کشی، با افزایش عرضه، فرآیند فعلی عرضه خودرو (ازطریق قرعه کشی) فورا اصلاح و شفاف سازی لازم در آن صورت گیرد".

ضروری است تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو که می تواند به حذف تدریجی قرعه کشی منجر شود، تمهیدات لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فراهم شود و تمامی خودروسازان از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی آن سازمان و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت مورد نظر، امکان عرضه عادلانه تر برای کلیه خودروهای تولیدی فراهم شود. "

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان