ایپکس لجندز موبایل تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد


ایپکس لجندز موبایل تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت EA اعلام کرد که بازی ایپکس لجندز موبایل – Apex Legends Mobile کمتر از یک ماه دیگر به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. ایپکس لجندز موبایل که یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایلی سال به حساب می‌آید، به‌زودی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود. بازی اپکس لجندز در اواسط سال 2019... نوشته...

شرکت EA اعلام کرد که بازی ایپکس لجندز موبایل – Apex Legends Mobile کمتر از یک ماه دیگر به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ایپکس لجندز موبایل که یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایلی سال به حساب می‌آید، به‌زودی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود.

بازی اپکس لجندز در اواسط سال 2019 بدون معرفی رسمی و تبلیغات، به صورت رایگان از پلتفرم «اوریجین» انتشار یافت و در کمتر از یک هفته، بیش از 25 میلیون بازیکن جذب کرد. در آن دوران کسی انتظار نداشت که این بازی بتواند موفق شود یا موفقیت‌های اولیه‌اش پایدار باقی بماند. آن‌ روزها همه «فورتنایت» یا «پابجی» بازی می‌کردند و به نظر نمی‌رسید هیچ بازی تازه‌ای بتواند با آن‌ها رقابت کند اما اپکس نشان داد که آمده تا به یکی از قطب‌های بتل رویال تبدیل شود و همین اتفاق را هم رقم زد.

ایپکس لجندز موبایل تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شدایپکس لجندز موبایل تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد

این بازی که فصل دوازدهم آن ‌هم‌اکنون در جریان است، همچنان محبوبیت بالایی دارد و یکی از پرمخاطب‌ترین عناوین بازار است. با این موفقیت‌ها، بدیهی بود که سازندگان بخواهند اپکس لجندز را به پلتفرم‌های تازه‌ای بیاورند. شرکت EA نزدیک به دو سال قبل اعلام کرد که قصد توسعه‌ی نسخه‌ی موبایلی اپکس را دارد؛ آن‌ها در نهایت از این بازی رونمایی کردند و حالا چیزی تا عرضه‌ی رسمی آن باقی نمانده است.

توسعه‌دهنده‌ی بازی همانند نسخه‌ی اصلی، استودیوی «ریسپاون» است. آن‌ها چند ماه قبل، نسخه‌ی آزمایشی (بتا) بازی را در بعضی از کشورها همچون هند و فیلیپین منتشر کردند تا بازخوردها را ببینند. حالا این استودیو تایید کرده است که تا یک ماه دیگر، بازی برای همه‌ی مناطق در دسترس قرار می‌گیرد. این خبر را «جوردن پتز»، یکی از اعضای تیم سازنده اعلام کرد:

هیجان‌زده‌ام که اعلام کنم اپکس لجندز موبایل در ماه مه در دسترس همه‌ی بازیکنان قرار می‌گیرد.

این بازی موبایلی از نسخه‌های رایانه‌های شخصی و کنسولی، مستقل خواهد بود و از قابلیت «کراس‌پلی» (بازی کردن میان‌پلتفرمی) بهره نمی‌برد. این بازی هم با مدل تجاری «فری تو پلی» عرضه می‌شود و شامل بخش‌های «خرید درون برنامه‌ای» و «بتل پس» خواهد بود.

ایپکس لجندز موبایل هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما کمتر از 25 روز دیگر برای آی‌او‌اس و اندروید منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد استودیوی سازنده می‌خواهد همانند نسخه‌ی اصلی، این بازی را هم ناگهانی و بدون تبلیغات منتشر کند. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبعGamingbolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس