در رادیو ایران با موضوع تعویق 24 ساعته؛ / مناظره جنجالی مدیران شهرخودرو و صنعت نفت


در رادیو ایران با موضوع تعویق 24 ساعته؛ / مناظره جنجالی مدیران شهرخودرو و صنعت نفت

مدیران دو تیم تیم شهرخودرو خراسان و صنعت نفت آبادان در گفتگویی رادیویی نسبت به تعویق زمان مسابقه تیم‌شان واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه" هوای غبارآلود آبادان و لغو پروازها باعث شد تا کاروان صنعت نفت در موعد مقرر به مشهد نرسد و این مسئله سبب تعویق 24 ساعته مسابقه این تیم در مقابل شهرخودرو شد و به جای امروز، شاگردان منصوریان فردا در مقابل قعرنشین لیگ برتر قرار می‌گیرند.

پیش از مصاف حساس فردای دو تیم، سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم شهرخودرو و بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت آبادان در برنامه «ورزش ایران» از رادیو ایران مناظره جنجالی را انجام دادند.

سیدصالحی در واکنش به لغو مسابقه گفت: دیروز بعد از کنسلی پرواز صنعت نفت، سهیل مهدی اعلام کرد که 24 ساعت بازی با تاخیر در روز چهارشنبه برگزار می‌شود؛ از یک ماه قبل هوای اهواز و آبادان غبار آلود بوده است و حریف با شرایط بیگانه نیست و می‌بایست یک یا دو روز زودتر اقدام به پرواز به شهر دیگر می‌کرد.

وی افزود: ما در شرایط حاد و ویژه ای قرار داریم و شش بازی فینال‌گونه پیش‌رو داریم.

سیدمهدی سیدصالحی با اشاره به شرایط تیمش توضیح داد: بخاطر عید تمام پروازها پر است و ما چند روز بعد بازی سختی مقابل استقلال داریم؛ برای بازی مقابل استقلال یک روز کمتر استراحت داریم و شرایط ویژه‌تری داریم.

مدیر تیم شهرخودرو در واکنش به محل میزبانی تیمش در مشهد گفت: چهارشنبه زمین ثامن الائمه بازی لیگ 2 مصاف پیام و چوکا تالش می‌باشد و ما زمین نداریم؛ از اول فصل در ثامن بازی می‌کنیم. با جواهری صحبت کردیم که اگر می‌شود سه بازی را حمایت کنند تا در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم. موافقت نکردند و تخفیفی دادند و گفتند باید پول دهیم بنابراین باید در ورزشگاه ثامن بازی کنیم.

سیدصالحی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: دیروز به مشهد پرواز داشتیم، بچه‌ها در اردو بودند و به یک‌باره می‌گویند پرواز حریف کنسل شده است. پرواز چارتر را برای ساعت 6 عصر گرفتند اما آن‌ها می‌توانستند صبح بگیرند. شرایط صنعت نفت در جدول طوری است که اگر بازی را ببازند مشکلی ایجاد نمی‌شود. از ده روز قبل مشخص بود بازی در مشهد برگزار می‌شود.

بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت در پاسخ به اظهارات سیدصالحی گفت: این اتفاق قابل پیش‌بینی نبود چون در هفته گذشته چنین مشکلی نداشتیم؛ همیشه در سفرهایمان دو روز زودتر به شهر حریف می‌رویم اما تهیه بلیط در این مسابقه برای دو روز قبل برای ما مهیا نبود.

وی افزود: با توجه به تماس‌های سیدعباسی با منصوریان، بازی معلوم نبود در تهران انجام می‌شود یا در مشهد؛ قرار بود به خاطر مشکل شهرخودرو با تربیت بدنی استان، بازی در تهران انجام شود و با منصوریان این مساله را مطرح کرده بودند.

سراج در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: حق با حریف است و می‌دانم هزینه کرده‌اند اما این شرایط برای ما هم وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز