لوئیز دیاز در نقش واینالدوم؛ درخشش از دقیقه 46!


ستاره کلمبیایی لیورپول با ورود به زمین در ابتدایی نیمه دوم، بازگشت بزرگ این تیم مقابل ویارئال را رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول دیدار امشب برابر ویارئال نمایشی سردرگم داشت و اشتباهات پیاپی بازیکنان این تیم به حریف فرصت داد تا با زدن دو گل، در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار بگیرد اما ورود لوئیز دیاز همه چیز را به سود لیورپول تغییر داد.

لوئیز دیاز در نقش واینالدوم؛ درخشش از دقیقه 46!

این ستاره کلمبیایی که از زمان پیوستن به لیورپول در ژانویه گذشته، توانست خود را به عنوان بازیکنی تاثیرگذار نشان بدهد، در دیدار امشب هم خیلی زود نبض بازی را برای قرمزها به دست گرفت و با به هم ریختن خط دفاعی ویارئال، زمینه ساز سه گل این تیم شد.
او پیش از اینکه گل دوم لیورپول را با ضربه سر به ثمر برساند، یک بار شانس خود را با یک شوت محکم امتحان کرد اما ضربه او با برخورد به پای بازیکن حریف و سایش به تیر دروازه به بیرون رفت.
اما دقایق بعد، روی ارسال تماشایی ترنت الکساندر آرنولد، خود را از مدافعان حریف جدا کرد و با یک ضربه سر حساب شده که از بین پاهای خرونیمو رویی عبور کرد، موفق شد گل دوم قرمزها را به ثمر برساند.
نمایش تاثیرگذار او در این دیدار، یادآورد حضور جورجینیو واینالدوم در زمین در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 19-2018 مقابل بارسا بود.

لوئیز دیاز در نقش واینالدوم؛ درخشش از دقیقه 46!

لیورپولی ها در دیدار رفت مقابل بارسا 3-0 شکست خورده بودند و در نیمه اول دیدار برگشت تنها یک بار موفق به گلزنی شدند اما ورود واینالدوم به زمین در ابتدای نیمه دوم، روند بازی را تغییر داد و این ستاره هلندی با زدن دو گل در همان 15 دقیقه ابتدایی، بازی را کاملا به سود لیورپول تغییر داد و در نهایت گل دیووک اوریگی در دقیقه 79، پیروزی 4-0 شاگردان لیورپول را رقم زد.
هرچند در آن دیدار این اوریگی بود که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما در دیدار امشب نمایش 45 دقیقه ای دیاز به اندازه ای خوب بود که او در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

لوئیز دیاز در نقش واینالدوم؛ درخشش از دقیقه 46!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد