شعبه مستقل تامین اجتماعی در خوسف راه اندازی شود


شعبه مستقل  تامین اجتماعی در خوسف راه اندازی شود

ایمانی با بیان اینکه در شهرستان خوسف تعداد بسیار زیاد واحد‌های کارگری تاسیس شده است، گفت: پیگیر راه اندازی شعبه مستقل تامین اجتماعی در شهرستان هستیم تا قسمتی از مشکلات کارگران و واحد‌های کارفرمایی در رفت و آمد به مرکز استان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد علی ایمانی» به مناسبت هفته کار و کارگر از تعدادی از واحد‌های کارگری شهرستان خوسف بازدید و اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به موضوعات کارگری دارد.

سرپرست فرماندار خوسف اضافه کرد: حقوق کارگران در سال‌جاری با رشد چشمگیری بیش از ۵۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است که این نشان از توجه ویژه دولت به بحث معیشت کارگران دارد.


وی با بیان اینکه در شهرستان خوسف تعداد بسیار زیاد واحد‌های کارگری راه اندازی شده است، گفت: در این راستا پیگیر راه اندازی شعبه مستقل تامین اجتماعی در شهرستان هستیم تا قسمتی از مشکلات کارگران و واحد‌های کارفرمایی در رفت و آمد به مرکز استان کاهش یابد.

ایمانی اضافه کرد: حمایت از کارفرمایان و کارگران لازم و ملزوم یکدیگر است و بایستی شرایط به نحوی مدیریت شود که به هیچکدام آسیبی وارد نشود که در صورت وارد شدن آسیب به هر بخش بخش دیگر نیز متاثر خواهد شد.


وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی به ویژه ادارات مالیات و تامین اجتماعی بایستی نهایت همکاری و مساعدت با واحد‌های را تولیدی داشته باشند تا زمینه رشد این واحدها فراهم شود، ادامه داد: خوسف به محلی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و از همه امکانات و ظرفیت ها برای حمایت از آنها استفاده خواهد شد.


ایمانی گفت: با عنایت مسئولان امیدواریم برخی از مشکلات زیرساختی واحد‌های تولیدی مرتفع شود و دستگاه های شهرستان تمام تلاش خود را برای همکاری با سرمایه گذاران بکار خواهند گرفت تا بتوانیم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است گامی بلند و استوار برای رشد تولید پرشهرستان برداریم.


وی در پایان گفت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند در صورت حمایت از آنها تولید داخل رونق می گیرد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور