رییس ویارئال: نگرفتن پنالتی یک رسوایی تمام عیار بود


رییس ویارئال: نگرفتن پنالتی یک رسوایی تمام عیار بود

فرناندو روج، رییس باشگاه ویارئال، به شدت از عملکرد داور بازی برابر لیورپول انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان لیورپول بود و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد.
شاگردان اونای امری در حالی به مصاف حریف رفتند که در بازی رفت با دو گل از آنها شکست خورده بودند اما توانستند این دو گل را در نیمه اول جبران کنند تا به حضور در فینال امیدوار شوند.
اما سه گلی که آنها در نیمه دوم از شاگردان یورگن کلوپ دریافت کردند باعث شد که امیدهای آنها برای غلبه بر این تیم و صعود به فینال لیگ قهرمانان ناامید شود.

فرناندو روج پس از پایان بازی با انتقاد از عملکرد داوری گفت:«نگرفتن این پنالتی یک رسوایی بود. این داور در سطحی نبود که بخواهد در این دیدار سوت بزند. از نظر من یک پنالتی واضح روی لوسلسو رخ داد. من هیچ تعبیر دیگری از این اتفاق نمی‌بینم. امشب داوری کاملا بر اساس نظر شخصی و کاملا به سود لیورپول بود.»

رییس ویارئال: نگرفتن پنالتی یک رسوایی تمام عیار بود


او با اشاره به نمایش خوب لیورپول در هر دو بازی رفت و برگشت اظهار داشت:«این اظهارات در واقع توجیه نیست چون آنها بهتر بودند و شایستگی بیشتری برای پیروزی در این بازی داشتند اما نباید فراموش کرد که بسیاری از اقدامات کوچک در این بازی به سود آنها بود.»
رییس ویارئال که از داوری بسیار آزرده‌خاطر به نظر می‌رسید اضافه کرد:«سه خطا در آستانه محوطه جریمه در نیمه اول انجام شد، ضربات آزاد بسیار مهم هستند و ضربه‌ای به سود ما اعلام نشد. انرژی ما تحلیل رفته و این اتفاق می‌توانست به سود ما باشد. من عصبانی نیستم، از این که با تیمم به اینجا رسیدیم افتخار می‌کنم اما داوری بسیار بد بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس