اولین پیش نمایش از ابرخودروی رضوانی بیست منتشر شد


اولین پیش نمایش از ابرخودروی رضوانی بیست منتشر شد

دو تصویر سایه‌روشن از ابرخودروی جدید رضوانی برای تولید در سال 2023 منتشر شده است. این مدل هزار اسب بخار قدرت خواهد داشت. رضوانی بیست جدید، احتمالا تا سه‌ماه آینده رونمایی خواهد شد. شرکت سازنده در سال 2014، اولین مدل بیست را در کلاس سوپراسپرت سبک‌وزن رونمایی کرده بود. این خودروی 660 کیلوگرمی بر اساس … The post اولین پیش نمایش از ابرخودروی رضوانی...

دو تصویر سایه‌روشن از ابرخودروی جدید رضوانی برای تولید در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. این مدل هزار اسب بخار قدرت خواهد داشت.

رضوانی بیست جدید، احتمالا تا سه‌ماه آینده رونمایی خواهد شد. شرکت سازنده در سال ۲۰۱۴، اولین مدل بیست را در کلاس سوپراسپرت سبک‌وزن رونمایی کرده بود. این خودروی ۶۶۰ کیلوگرمی بر اساس اریل اتم (Ariel Atom)، با پیشرانه‌ی دو لیتر توربوشارژ، ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشت و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳ ثانیه ارائه می‌کرد. رضوانی نسخه‌ی ۳۰۰ و ۵۰۰ اسب بخار از بیست را با قیمت ۱۱۹ و ۱۳۹ هزار دلار فروخت.

اولین پیش نمایش از ابرخودروی رضوانی بیست منتشر شد

تصاویر سایه‌روشن منتشر شده از ابرخودروی رضوانی بیست، آیرودینامیک بسیار خوب با خطوط مواج را نشان می‌دهند. کابین، تقریبا در وسط بدنه است و احتمالا تقسیم وزن نزدیک به ۵۰- ۵۰ برای جلو و عقب فراهم می‌شود.

اولین پیش نمایش از ابرخودروی رضوانی بیست منتشر شد

رضوانی قدرت ابرخودروی بیست را، هزار اسب بخار اعلام کرده؛ اما نوع پیشرانه با ساختار تمام بنزینی، هیبریدی یا تمام برقی هنوز مشخص نیست. پیش‌فروش این خودرو با پرداخت ۲۵۰ دلار از هم‌اکنون انجام می‌شود و زمان تحویل، سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی