دایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمد


دایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) دایره توییتر – Twitter Circle قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه خواهد داد مثل کلوز فرندز اینستاگرام، توییت‌های خصوصی ارسال کنند. از زمانی که ایلان ماسک مالکیت توییتر را به دست آورده، هر روز منتظر اضافه شدن امکانات و قابلیت‌های بیشتری به این شبکه اجتماعی هستیم. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که شما در...

دایره توییتر – Twitter Circle قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه خواهد داد مثل کلوز فرندز اینستاگرام، توییت‌های خصوصی ارسال کنند.

از زمانی که ایلان ماسک مالکیت توییتر را به دست آورده، هر روز منتظر اضافه شدن امکانات و قابلیت‌های بیشتری به این شبکه اجتماعی هستیم. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که شما در آینده مجبور نیستید برای تمام دنبال کنندگانتان (یا عموم کاربران) توییت کنید. توییتر مشغول کار روی قابلیتی به نام Circle است که به کاربر اجازه می‌دهد توییت‌های خودش را به صورت خصوصی برای گروه‌هایی تا حداکثر ۱۵۰ نفر ارسال کند. این قابلیت چیزی شبیه به کلوز فرندز (Close Friends) در اینستاگرام است که به کاربر اجازه می‌دهد مباحث عمومی را از مباحث دوستانه و شخصی جدا کند.

دایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمددایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمد

در حال حاضر قابلیت دایره توییتر برای گروه کوچکی از کاربران نسخه اندروید، آی او اس و تحت وب این شبکه اجتماعی در سرتاسر جهان فعال شده است. البته مشخص نیست چه زمانی توییتر این قابلیت جدید را با ابعاد بزرگ‌تری از کاربران آزمایش خواهد کرد و این کاملاً به بازخوردهای دریافتی بستگی دارد.

Circle به قابلیت‌هایی اضافه می‌شود که کنترل کردن پست‌ها توسط کاربر را بهبود می‌بخشند؛ مثل قابلیت محدودسازی کسانی که قادر به پاسخ دادن به توییت شما هستند. این به توییتر کمک می‌کند با اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی که امکانات خوبی برای اشتراک‌گذاری محتوا را ارائه می‌کنند رقابت کند و همچنین می‌تواند به شما کمک کند بدون نیاز به ارسال دایرکت مسیج یا دنبال کردن افراد محدود، بتوانید حریم خصوصی‌تان را هم حفظ کنید.

قابلیت دایره توییتر نگرانی‌هایی را هم به دنبال دارد

اما در عین حال قابلیت Circle توییتر این نگرانی را هم به دنبال دارد که ممکن است توییت کردن برای گروه‌های کوچک‌تر، میل به توییتر کردن برای عموم کاربران را بکاهد. با این حال مزایای این قابلیت خیلی بیشتر از معایب آن است و هنوز خیلی زود است بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم.

منبع :engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی