مربع رابطه جنسی و فیلم‌های هرزه‌نگار


در اکثر موارد فیلم پورن منتهی به ارضاء فرد می شود. در واقع به جای آن که ارضاء جنسی در یک چهار ضلعی متعارف شکل بگیرد در یک مجموعه ناقص اتفاق می افتد. ادامه این روند، باعث می شود مدارهای جدیدی در مغز شکل بگیرد که ارضاء بر اساس آن، رخ می دهد.

مربع رابطه جنسی و فیلم‌های هرزه‌نگارشفاآنلاین>سلامت جنسی>در اکثر موارد فیلم پورن منتهی به ارضاء فرد می شود. در واقع به جای آن که ارضاء جنسی در یک چهار ضلعی متعارف شکل بگیرد در یک مجموعه ناقص اتفاق می افتد.

به گزارش شفاآنلاین:ادامه این روند، باعث می شود مدارهای جدیدی در مغز شکل بگیرد که ارضاء بر اساس آن، رخ می دهد.

عاطفی: وقتی دو نفر که همدیگر را دوست دارند رابطه جنسی برقرار می کنند، چون رابطه شان علاوه بر بُعد جنسی، دارای بُعد عاشقانه نیز هست، علاوه بر لذت خودشان به لذت همسرشان نیز معطوف هستند. در واقع رابطه جنسی برای این افراد، رابطه ای خودخواهانه نیست.

لمسی: ضلع دوم لذت جنسی ، از لمس تن همسر شکل می گیرد.

دیداری: این که همسران هنگام رابطه جنسی همدیگر را تماشا می کنند، ضلع دیداری لذت جنسی را تشکیل می دهد.

شنیداری: گفت و گو و شنیدن حرف ها و اصوات همسر در رابطه جنسی، ضلع شنیداری رابطه جنسی را تشکیل می دهد.

مجموع این عوامل، مدارهای لذت را در مغز تحریک می کند و با ترشح هورمون های لذت جنسی در مغز به ویژه "اکسی توسین" - که به "هورمون عشق" معروف است، پاداش مغزی به فرد تعلق می گیرد. اکسی توسین همچنین تعلق خاطر بین همسران را تقویت می کند.

حال ببینیم هنگام تماشای فیلم پورن، چه اتفاقی برای هر کدام از 4 ضلع رابطه جنسی می افتد؟

بعد عاطفی: وجود ندارد.

بعد لمسی: وجود ندارد.

بعد دیداری: به طور متفاوت وجود دارد. بدین معنا که فرد به جای دیدن همسر و رابطه خود با او، افراد دیگری را در حال رابطه تماشا می کند.

بعد شنیداری: ناقص است ، بدین معنا که گفت و گویی بین تماشاگر فیلم و بازیگر آن وجود ندارد ولی در عین حال، تماشاگر برخی اصوات ناشی از رابطه جنسی در فیلم را می شنود.

در اکثر موارد فیلم پورن منتهی به ارضاء فرد می شود. در واقع به جای آن که ارضاء جنسی در یک چهار ضلعی متعارف شکل بگیرد در یک مجموعه ناقص اتفاق می افتد. ادامه این روند، باعث می شود مدارهای جدیدی در مغز شکل بگیرد که ارضاء بر اساس آن، رخ می دهد.

بنابراین کسی که عادت به تماشای فیلم های پورن دارد، هنگام رابطه جنسی با همسرش ناخودآگاه می خواهد بر اساس مدارهای مغزی منطبق با فیلم های پورن به ارضاء برسد، یعنی با تماشای صحنه کامل روابط جنسی توسط دو نفر دیگر و بدون هیچ تعلق خاطر عاطفی. چنین فردی مانند قبل از لمس و معاشقه و گفت و گو لذت کامل نمی برد و این، مقدمه سردی در روابط همسری است.

حال آن که در 4 ضلعی کامل رابطه جنسی، ارضاء باید دارای ابعاد عاطفی و لمسی و دیداری و شنیداری باشد.

بنابراین فارغ از توصیه های اخلاقی - که در جای خود محترم است - از نظر علمی توصیه جدی می شود همسران از تماشای فیلم های پورن خودداری کنند ولو آن که در اوایل احساس کنند این فیلم ها می تواند در تحریک و لذت جنسی آنها مفید باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی