لیگ برتر فوتبال| تساوی غبارآلود در بازی بزرگ هفته/ مجیدی در نقش‌جهان هم به سپاهان نباخت!


لیگ برتر فوتبال| تساوی غبارآلود در بازی بزرگ هفته/ مجیدی در نقش‌جهان هم به سپاهان نباخت!

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ طی حساس‌ترین دیدار هفته‌های باقی‌مانده فوتبال باشگاهی و در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سپاهانی‌ها که نتایج خوبی را در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب نکردند و از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند، شانس چندانی هم برای قهرمانی در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر ندارند اما این جدال با آبی‌های فوتبال پایتخت از اهمیتی چندین برابری برای شاگردان فرهاد مجیدی برخوردار بود.

شاگردان محرم نویدکیا در این بازی خانگی که با استقبال حداکثری هواداران هم مواجه شده بود، برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی‌شان روی کاغذ پا به میدان گذاشتند و در آن سوی میدان هم پسران آبی برای یک‌سره کردن تکلیف خود و حذف یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در اصفهان حاضر شدند.

رویارویی بهترین خط تدافعی و تهاجمی لیگ برتر فوتبال ایران در نیمه نخست همه چیز داشت؛ استقلالی‌ها خیلی زود به گل رسیدند اما روی یک غفلت، از روی نقطه پنالتی دروازه‌شان به سادگی باز شد که این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه باقی ماند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ساعات طوفانی و غبارآلود اصفهان، نیمه دوم اما از جذابیت و هیجان نیمه نخست برخوردار نبود و موقعیت‌های نصفه‌ونیمه دو تیم نیز با بی‌دقتی و بدشانسی به هدر می‌رفت تا استقلال با غنیمت تک امتیازی به تهران برگردد.

سپاهان یک
گل: گئورکی گولسیانی ۱۵

استقلال یک
گل: محمد دانش‌گر ۵

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانش‌گر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !