مقابل سپاهان باید محتاط بازی کنید/ مجیدی: اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم


مقابل سپاهان باید محتاط بازی کنید/ مجیدی: اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم

فرهاد مجیدی می‌گوید که بازیکنان استقلال بیست و یک روز در شرایط بازی قرار نداشتند و با این وجود می‌توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته به نتیجه تساوی رضایت دادند. در پایان این دیدار فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر شد.

مشروح صحبت‌های مجیدی را با هم مرور می‌کنیم:

* جلوی سپاهان باید محتاط بازی کنید
رضایت هر دو تیم از تساوی؟ درخصوص بازی باید بگویم که بازی طبق میل ما پیش رفت. ما زود به هدفمان رسیدیم ولی متأسفانه گل بدی را دریافت کردیم. من فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد. بازی سخت و پرفشاری بود، سپاهان از تیم‌های بسیار خوب‌ است. جلوی تیم سپاهان باید خیلی با برنامه و محتاط بازی کنید چون بازیکنان بسیار تعیین کننده و قابلی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

* اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم
از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم، بچه‌ها فوق العاه بودند. این نکته را بگویم که تیم من 21 روز بود که بازی نکرده بود و از شرایط بازی دور بود. تیم سپاهان وضعیت بهتری نسبت به ما داشت و در شرایط بازی قرار داشتند. من فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم بسیار عالی بازی کردند. اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم. از تمام بازیکنانم ممنونم. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی بعدی با شهرخودرو خواهیم گذاشت.

* تنها چیزی که برایم مهم است، قهرمانی استقلال است
رکورد نباختن؟ قبلا هم عرض کرده بودم دنبال رکورد و این داستان‌ها نیستم. تنها هدف من قهرمانی است و امیدوارم که با تلاش مدیریت باشگاه، حمایت هواداران و تلاش بازیکنانم بتوانم به هدفمان که قهرمانی استقلال است، برسیم. تنها چیزی که برای من مهم است، قهرمانی استقلال است.

* داور عالی قضاوت کرد
داوری؟ هم خود آقای بنیادی‌فر و هم کمک‌هایش خوب بودند و عالی قضاوت کردند.

مقابل سپاهان باید محتاط بازی کنید/ مجیدی: اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم

* هنوز هیچ چیزی تمام نشده است
حتی اگر پیروز هم می‌شدیم، همین صحبت‌ها را مطرح می‌کردم. هیچ چیزی تمام نشده و ما پنج بازی در پیش داریم که همگی برای ما حساس است. درخواست من از بازیکنان این بود که 5 بازی را با جدیت بازی کنند و مطمئن باشید که این 5 فینال را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

* مدافعان ما امروز فوق العاده عمل کردند
ضعف در خط دفاعی؟ من اصلا از خط دفاع تیمم ناراضی نبوده‌ام. روزبه، عارف و محمد امروز فوق العاده بازی کردند. شما فراموش نکنید که مهاجمان بسیار خوبی مقابل آنها بازی می‌کردند. روی گلی که به ثمر رساندیم نیز در طول هفته کار کرده بودیم و روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم. با توجه به اینکه مقداری دچار مشکل شدیم، توپ لو رفت و متأسفنه گل بدی دریافت کردیم. همان‌طور که عرض کردم از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم بخصوص بازیکنانی که به‌عنوان تعویضی وارد زمین شدند.

* با کمک بازیکنان به هدفم رسیدم
رویکرد در بازی‌های بعد گل نخوردن یا گل زدن؟ هدف من قهرمانی است. استراتژی که برای بازی با سپاهان انتخاب می‌کنم ممکن است برای بازی با شهرخودرو متفاوت باشد. من از روز اول به بازیکنان گفتم و فکر می‌کنم شاگردان بسیار خوبی بودند. زمانی‌که تیمی هشت تا گل می‌خورد، نشان دهنده شخصیت تیمی است. من فکر نمی‌کردم به این زودی به هدفم برسم ولی فکر می‌کنم با کمک بازیکنانم به هدفم رسیدم. تیمی که 25 هفته نمی‌بازد، قابل تقدیر است.

* استراتژی ما پرس از بالا بود
پرس از بالا؟ استراتژی ما در نیمه اول این بود که از بالا پرس کنیم و به گل برسیم که رسیدیم. متأسفانه گل بدی دریافت کردیم.

* حسینی و رضایی می‌توانند در تیم ملی باشند
محرومیت حسینی؟ در مورد دروازه‌بان هیچ مشکلی نداریم. اعتقاد شخصی من این است که آقایان حسینی و رضایی می‌توانند در تیم ملی ثابت بازی کنند و هر دوی آنها جزو گلرهای تیم ملی در جام جهانی باشند. رضایی گلر جوان و بسیار خوبی است. مطمئنا که با حمایت بهزاد غلامپور و خود آقای حسینی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟