پاکدل: بازی با پیکان مهم ترین دیدار ما بود/ توقف استقلال؟ ما فقط به دیدارهای پرسپولیس فکر می‌کنیم


پاکدل: بازی با پیکان مهم ترین دیدار ما بود/ توقف استقلال؟ ما فقط به دیدارهای پرسپولیس فکر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد پاکدل پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره گلزنی خود در این مسابقه اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از شش فینالی بود که پیش رو داشتیم. بازی خیلی سخت و مهم‌ترین دیدار ما در...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد پاکدل پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره گلزنی خود در این مسابقه اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از شش فینالی بود که پیش رو داشتیم. بازی خیلی سخت و مهم‌ترین دیدار ما در این 6 مسابقه بود. خدا را شکر توانستیم به سه امتیازی که دوست داشتیم دست پیدا کنیم و بتوانیم خودمان را برای پنج بازی باقی‌مانده آماده کنیم تا به آنچه هدف‌مان است برسیم.

وی درمورد توقف استقلال مقابل سپاهان و کاهش فاصله پرسپولیس با آبی پوشان در صدرجدول گفت: ما به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. بازگشت به صدر جدول دست خودمان است. پنج بازی باقی‌مانده و بازی به بازی جلو می‌رویم. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز این دیدارها را کسب کنیم و در نهایت کار به قهرمانی پرسپولیس ختم شود.

مهاجم پرسپولیس درباره آسیب دیدگی‌اش در جریان بازی با پیکان، توضیح داد: مقداری آسیب دیدگی دارم. فردا باید پزشکان تشخیص بدهند تا ببینیم مشکل چیست.

پاکدل درباره محل برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان، گفت: این را باید از مسئولان پرسپولیس بپرسید. آنها بهتر می‌توانند درمورد این مووضع توضیح بدهند.

وی درمورد اینکه در صورت برابر شدن امتیاز استقلال و پرسپولیس در پایان فصل با توجه به قانونی که سهیل مهدی اعلام کرده استقلال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: ان‌شاءالله کار به آنجا نمی‌کشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا