کورتوا: باورم نمی‌شود؛ همه پولدارها را حذف کردیم


کورتوا: باورم نمی‌شود؛ همه پولدارها را حذف کردیم

تیبو کورتوا در پایان بازی برابر سیتی به سختی می توانست کاری که تیمش انجام داد را توضیح بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست با برتری 3-1 برابر سیتی در یک بازی 120 دقیقه ای به فینال لیگ قهرمانان برود. رودریگو گوئس با دو گل دقایق 90 و 91 خود ورق را برگرداند و باعث شد بازی به وقت های اضافه برود و سپس کریم بنزما گل سوم را زد. 7 خرداد در پاریس، رئال باید برابر لیورپول قرار بگیرد.

کورتوا: باورم نمی‌شود؛ همه پولدارها را حذف کردیم


تیبو کورتوا، گلر رئال که بهترین بازیکن زمین شناخته شد، در پایان بازی گفت:« به هیچ عبارتی نمی توان رئال مادرید را توضیح داد. قبل از گل تساوی رودریگو، مندی توپی را از روی خط برگرداند و ما را در بازی نگاه داشت. سپس توانستیم دو گل بزنیم در حالی که عملا تیم مرده میدان بودیم. واقعیت این است که شانس های زیادی را مقابل دروازه خراب کرده بودیم ولی با حمایت هواداران که هرگز ناامید نشده بودند به بازی برگشتیم. هواداران ایمان داشتند که می توان ورق را برگرداند و به ما روحیه لازم را دادند.»

کورتوا: باورم نمی‌شود؛ همه پولدارها را حذف کردیم

کورتوا ادامه داد:« در یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی دو تیم متمول و پولدار پی اس جی و چلسی را حذف کرده بودیم و امشب یک تیم متمول دیگر را کنار زدیم. کاری که امشب انجام دادیم حیرت انگیز بود چرا که تا دقیقه پایانی حذف شده بودیم.»

فینال:« رئال در فینال برای پیروزی بازی می کند و همیشه نیز برای برد وارد زمین شده است. هم ما و هم لیورپول انگیزه بالایی داریم و بازی جذابی خواهد شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا