عالمی: استقلال 5 فینال برای قهرمانی پیش رو دارد/شهرخودرو می‌تواند چالش سختی در آزادی باشد


عالمی: استقلال 5 فینال برای قهرمانی پیش رو دارد/شهرخودرو می‌تواند چالش سختی در آزادی باشد

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی قشنگ و زیبایی بود. دو تیم بسیار جذاب کار کردند. آن‌ها سه امتیاز بازی را می‌خواستند و این مساله حساسیت بازی را بالا...

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی قشنگ و زیبایی بود. دو تیم بسیار جذاب کار کردند. آن‌ها سه امتیاز بازی را می‌خواستند و این مساله حساسیت بازی را بالا برده بود.

وی افزود: دو تیم کار را خیلی هجومی شروع کردند و در نیمه اول هم به گل رسیدند. هر دو زمان‌‌هایی از بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردند. از نظر تاکتیکی برنامه ریزی‌های خوبی داشتند. دو گل هم روی برنامه ریزی به ثمر رسید. با اینحال خط دفاعی هردو تیم دچار تزلزل بود. چون می‌ترسیدند که از کورس جا بمانند یا اتفاقات خاصی بیفتد که باعث شکست شود. در واقع دو تیم به خاطر کسب سه امتیاز، در کار دفاعی ترس و واهمه داشتند. اما در کل دو تیم با توجه به اینکه تماشاگرانشان هم در ورزشگاه بودند بازی تماشاگر پسند و جذابی را به نمایش گذاشتند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه خط دفاع این تیم باز هم از یک بازی سنگین با حداقل گل خورده خارج شد، عنوان کرد: با توجه به نبود سیلوا تغییر نفر داشتیم که دانشگر به شکل مطلوبی بازی کرد و حتی گل بازی را هم زد. خط دفاعی و همچنین سید حسین حسینی عملکرد قابل قبولی داشتند. آن‌ها روز خوبی را داشتند اما در یکی دو صحنه موقعیت‌هایی به وجود آمد که یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. با اینحال استقلال میهمان بود و توانست در زمین حریف امتیاز بگیرد و برگردد.

عالمی در خصوص اینکه با توجه به برد پرسپولیس، فاصله این تیم تا صدر جدول به 4 امتیاز رسید، گفت: به هرحال استقلال 6 بازی فینال داشته که یکی از آن‌ها به پایان رسید. در 5 بازی پیش رو همه چیز در اختیاز خودش است و باید برنده شود تا فاصله را حفظ کند. در غیر این صورت برای تیمی که در صدر جدول است حساسیت‌‌های ویژه ای به وجود می‌‌آید و کارش سخت می‌شود. اما از آنجا که کادرفنی و بازیکنان استقلال با تجربه و کارکشته هستند می‌توانند شرایط را درک کنند و دستاوردهای خودشان را از دست ندهند.

وی در مورد بازی بعدی مقابل شهرخودرو که نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و ممکن است در ورزشگاه آزادی خطرساز شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در صدر یا انتهای جدول رقابت خاصی وجود دارد، تیم‌ها می‌جنگند و این مساله می‌تواند چالش بسیار سختی را برای استقلال به همراه داشته باشد. اما این تیم با بازیکنانی که دارد و توانمندی کادرفنی ان‌شاءالله برنده بازی خواهد بود.

عالمی گفت: خداراشکر می‌کنم که تماشاگران دوباره در ورزشگاه‌ها هستند. جذابیت بازی فوتبال به حضور آن‌هاست. امیدوارم اجازه دهند تعداد بیشتری وارد ورزشگاه‌ها شوند تا زیبایی‌ها فوتبال بیشتر شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان