برومند: مظاهری باید دست از کارهای چیپ و بچه‌گانه بردارد/ پنالتی دوباره بلای جان استقلال شد


برومند: مظاهری باید دست از کارهای چیپ و بچه‌گانه بردارد/ پنالتی دوباره بلای جان استقلال شد

رکنا ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در روزی که استقلال می‌توانست به برتری برسد دوباره پنالتی بلای جان این تیم شد.

پرویز برومند در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تساوی سپاهان مقابل استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی بود زیرا هم استقلال و هم سپاهان دیداری فوق‌العاده را به‌نمایش گذاشتند. استنباط من این‌ بود که این دیدار از آن تساوی‌های پر گل از آب در بیاید و نشانه‌هایی هم از این موضوع وجود داشت اما به دلیل احتیاطی که دو مربی برای نباختن در نظر گرفته بودند، موجب شد تا این دیدار مساوی به اتمام برسد. فکر می‌کنم روندی که استقلال در پیش گرفته نشان از زحمت بالای بازیکنان استقلال دارد.

وی افزود: همین جای امیدواری است که بازی را از دست ندادند هر چند متاسفانه دوباره پنالتی بلای جان استقلال و مانع از این شد تا سه امتیاز را کسب کنند. فکر می‌کنم دو بازیکن‌ به نام‌های دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان و عارف غلامی از استقلال عملکرد ضعیف‌شان خیلی مشهود بود و فکر می‌کنم باید به خودشان رسیدگی کنند تا به روزهای خوب خود برگردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: از حق نباید گذشت سپاهان هم در خانه و مقابل تماشاگرانش خوب بازی کرد و جزو تیم‌های خوب لیگ در تمام فصول بوده است. به نظرم مقداری بدشانسی در آسیا آوردند و نتوانستند از گروهی که در آن قرار داشتند، صعود کنند. حس انتقام‌گیری هم در میان بازیکنان سپاهان بود که باعث شد بازی را جدی بگیرند و به دنبال شکست نباشند. البته استقلال در اصفهان‌ همیشه‌ خوب بازی کرده و پیش از شروع بازی هم مطمئن بودم که نمی‌بازد.

برومند عنوان کرد: معتقدم تعویض ژستد و یامگا مقداری از زهر استقلال را کمتر کرد اما باز هم با وجود این دو بازیکن، چند فرصت‌گلزنی پیدا کرد اما شانس با آنها یاری نکرد تا توپ‌هایشان به گل تبدیل شود. متاسفانه تعطیلی و وقفه‌ای که در بازی‌ها ایجاد شد به ضرر ما بود، چون اگر در هر حالت عادی این دیدار صورت می‌گرفت، شک ندارم استقلال خیلی راحت سپاهان را شکست می‌داد‌ اما چون شاگردان مجیدی در کوران مسابقات نبودند، خیلی در فرم خوب قرار نداشتند به این پیروزی نرسیدند.

وی در پایان با انتقاد از رفتار بچه‌گانه مظاهری گفت: متاسفانه اتفاقی که بیش از همه مشهود و تابلو بود اینکه رشید مظاهری دستکشی به شکل شمایل تاج خروسی به رنگ قرمز پوشیده بود و فکر می‌کنم این اتفاق زیبنده کسی که در استقلال بوده و پیراهن این تیم را بر تن کرده، نبود. پیشنهاد و نصیحت من به او این است راهی که سوشا مکانی در پیش گرفت را نرود. او احتیاج دارد درخشش داشته باشد تا دوباره خودش را مطرح کند. کارهای چیپ و اینکه مقابل استقلال یک لباس قرمز و تابلو بپوشی که زننده باشد اینطور می‌شود که از روی ضربه سر راحت گل می‌خورد. دومین سوتی هم داد که شانس آورد توپ بازیکن استقلال وارد دروازه‌اش نشد. متاسفانه بی‌تعصب بودن در فوتبال ما اپیدمی شده و این موضوع واقعأ جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی